黃婉曼減肥不瘦胸 


黃婉曼向來身材惹火,睇唔出佢以前係肥妹一名,噚日佢喺尖沙嘴出席瘦身儀器推廣活動,自爆6年前為減肥展開地獄式節食,早晚跳繩同做sit up二百下,仲勁在瘦身唔瘦胸,連佢自己都話:「引以為傲,多謝阿媽。」

黃婉曼嘅中指多咗隻閃閃鑽戒,唔通真係訂婚?佢話:「婚總會結,到時會話畀大家知,可能呢粒只係水晶呢!」

黃婉曼騷戒唔會秘婚

天氣女郎黃婉曼(Icy)昨日出席美容纖體活動,中指戴上閃閃發光的戒指,問到她是否訂婚戒指?她甜絲絲表示戒指可以有不同的人送:「媽咪都有送過畀我。(呢隻係男友送?)……唔講喇,要結就會結。(同男友都穩定?就快結婚?)我一直都想有穩定家庭。」問到她會否秘婚?她表示不會,更祝願全世界的女人幸福快樂。



黃婉曼祝願全世界的女人幸福快樂。

她亦透露五年前做幕後時減肥減到有病態,每次都有張食物卡路里清單,太高就不會食:「我試過跳200吓繩同做sit up,七點後唔食嘢,因媽咪嚇我大髀太肥會磨爛。(咁你點樣瘦身不瘦胸?)飲牛奶同多謝媽咪。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()