陳妍希呢身衣着配搭,絕對可以用「冏」嚟形容,唔單止冇青春味道,粗壯大腿、腰間三層波浪式肥肉仲一覽無遺。認真攞你命三千。 

出外埠

陳妍希冏冏 Style

台灣有「女神」稱號嘅陳妍希,無可否認,講靚唔算靚得好交關嗰隻,不過笑起嚟,嗰對小酒窩又的確幾甜嘅!之但係佢嘅衣着同配搭呢,就被指為「時尚絕緣體」。

 

講真,呢個朵,陳妍希絕對當之無愧。話說早前,一個潮流雜誌舉辦周年「扒地」,陳妍希應邀出席活動。當日「女神」打破以往斯文形象,以超大夾位運動款背心、超短熱褲亮相。本來好 sharp醒先係,可惜熱褲令佢粗壯大腿無所遁形,背心嘅超大夾位俾人睇晒腰部嗰三層肥肉。呢啲都算嘞,最攞命係佢竟然腳踏羅馬款式高踭鞋,完全不倫不類。唉,時尚絕緣體已經去到萬劫不復之地咯!


早前,陳以 Calvin Klein套裝出席活動,被狠批似阿嬸, 20幾歲着到似 50幾歲人。 

有人更抵死話地球上已沒有衫適合陳妍希,唯一着得最好嘅,只有《那些年,我們一起追的女孩》嗰套校服喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()