拜蝦頭為師的麥玲玲,送上數千元的名牌三點式作拜師禮物。蝦頭讚呢位學生好有心:「我好鍾意露㗎,你送呢份禮物俾我,簡直如我所願。」 

探熱針

師傅拜門 跟蝦頭學戲 麥玲玲鬧出火

離開詹瑞文的劇團自立門戶搵食的蝦頭(楊詩敏),除了夥拍黃子華演出無綫劇《盛女 My lady》及搞舞台劇《 Up cycle me》外,再開多瓣教做戲,「魔鬼胸」蔚雨芯和麥玲玲也是她的入室弟子。
為將前輩級學生麥玲玲由風水師操成演技派,蝦頭發圍喪鬧。唔鬧唔開竅,麥玲玲果然中招!

俾農夫踩

由睇風水踩界拍電影的麥玲玲,跟農夫 rap歌開始做到串星,演藝事業愈撈愈旺,還與無綫簽埋部頭演員約,稍後將與歐陽震華合作新劇《牛頭唔搭馬咀》,飾演雜誌社老總一角。唔想做「小學雞」演技失禮人,麥玲玲的起心肝,跟年紀細她一個圈的蝦頭學演戲,為表誠意,第一日上堂,即送上 Gucci三點式當交學費。
收到見面禮的蝦頭老實唔客氣:「玲玲姐,你點知我鍾意露㗎?著住出鏡,一定『掙』爆個電視畫面。」
「第日我去唔去到荷李活,睇你啦!」麥玲玲落足嘴頭。
要七情上面演戲,麥玲玲自認無能為力。「我淨係識笑,其他表情都做唔到,所以一直局限做笑片。嚟緊我要做個惡老總,但我連鬧人都係笑笑口!農夫都寸過我戲屎,所以搵蝦頭求救,一雪前恥。」


為讓麥玲玲開竅,蝦頭失驚無神惡師上身,指住佢喪鬧,嚇得她要拍心口定驚。但呢一招確令玲玲師傅學到嘢,即時演出有火。 


麥玲玲自爆曾被老友陸永寸戲屎,因而激發她拜師學戲唔衰得!

受硬唔受軟


經過一堂指點,麥玲玲終能七情上面演惡上司(小圖)。蝦頭見佢有改善,再過兩招俾佢,扭晒腰趷晒籮,原來佢模仿緊麥玲玲的美少女助手。 

有信心將麥玲玲徹底改造的蝦頭,教她由想像開始。「你想像吓我係你嘅下屬,做嘢好唔掂,烏龍百出,累你出醜,搞到你着晒燈,鬧我啦,大聲啲……」麥玲玲嬲極都嬲唔出,有人從旁提她可以將蝦頭幻想為嗌過交的李丞責,點知麥玲玲不怒反笑。
冷不防蝦頭忽然發圍,指住麥玲玲喪鬧:「搞咩你,死老『虔』婆,你同我死開!」毫無心理準備的麥玲玲果然被嚇親,破天荒做出驚恐表情。
唔嚇唔開竅,蝦頭成功打通麥玲玲「死穴」;試演惡老總時,鬧人鬧到七情上面。

天生畸戀

蝦頭上堂好嚴肅,但一落堂,即變臉要麥玲玲贈番幾句。麥玲玲屈指一算,指一百五十磅重,其貌不揚的蝦頭原來是溝仔能手。
「睇唔出你有咁多桃花,仲係一膽拖幾腳嗰隻。不過你係要有不正常戀,對方一係好大年紀,一係就姊弟戀先可以開花結果。」見麥玲玲言中,蝦頭即自爆曾經同導演火火拍拖,男友「品種」超出港男,老友小儀對她又羨又妒。「我好多人追㗎,男友有韓國人、北京人,我去酒吧飲吓嘢已經可以識到仔,小儀叫我食唔晒就過啲俾佢,哈哈哈!」


離開師傅詹瑞文,獨立發展的蝦頭於十月初與蔚雨芯、狄易達做舞台劇《 Up cycle me》,將搞笑功力過俾新人。 

客串過多套電影的麥玲玲,齣齣都係做開心果,佢話:「做番自己,冇演技可言。」 

最佳女主角

原名楊詩敏的蝦頭,於 99年在演藝學院以榮譽學士深造文憑畢業。 06年演出舞台劇《愈笨愈開心》演一名天水圍師奶大獲好評,同年贏得香港戲劇協會舞台劇獎「最佳女主角」。 07年加入詹瑞文的 PIP劇場,成為他的得意門徒,參演過《十分愛》及《我的最愛》等電影。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()