同一劇組開工,但拍攝期間,擔任主角的郭羨妮,極少與老公近距離接觸。 

探熱針

【探熱針】北上撐老公 郭羨妮開工湊女同步

上海復工 北上撐老公 郭羨妮開工湊女同步

生女後減產的郭羨妮,最近復工接拍內地劇《金玉瑤》,唔想丟低寶貝女, Sonija索性將歲半 Kylie帶埋去橫店。
拍劇湊女同步,全因原本擔任武術總監的朱少杰半年前突然被公司解僱,做番武指的他收入大減;為幫老公翻身, Sonija答應復出,條件是指明由朱少杰做該劇導演,兩夫妻同組,囡囡隨團北上,一家齊全。

復工有條件

上月中,郭羨妮復工到橫店為內地劇《金玉瑤》埋位,同劇演員還有陳法蓉、吳岱融,導演則是老公朱少杰。
「個女仲細,之前拍完無綫個劇, Sonija都無諗過咁快又開工,但好唔好彩,小朱(朱少杰)做武術總監嘅『莫人出品人』,半年前突然將武指組解散,小朱唯有出番嚟接 job做番武指,但都唔係開長劇,所以收入唔多!為咗幫老公, Sonija講明,只要係搵朱少杰做導演,佢都會考慮。」郭羨妮身邊人說。
新劇要拍兩個月,兩公婆同期開工,一直親力親為照顧女兒的郭羨妮,擔心 B女不習慣,於是決定帶女兒 Kylie在身邊,一同北上開工。


有老婆撐才有劇開的朱少杰,在現場跑來跑去,表現落力。 

郭羨妮帶埋囡囡到片場開工,埋位時就交由助手照顧熟睡的 Kylie。 

在橫店逗留半個月, Kylie由外婆帶回港照顧,日前郭母帶同外孫女到赤柱玩。

助手抱住瞓

「 Kylie好乖,好少扭計,但小朋友跟開媽咪, Sonija驚突然走開兩個月,個女唔習慣,自己亦唔捨得,所以帶埋 Kylie去開工。套劇大部分係外景,每日都要拍成十粒鐘, Kylie仲細成日都要瞓晏覺,去到外景場地, Sonija埋位就靠助手抱住瞓,都幾陰功㗎!」
在橫店拍劇期間,一家三口入住當地的住宅式公館「影視之家」, Kylie陪媽咪開工近半個月,日前才由郭母及助手帶返港,郭羨妮日日改靠視像電話同囡囡傾偈。
一○年拍《宮鎖心玉》,郭羨妮與比自己細六年的朱少杰撻着,一年後在關島結婚,無論名氣或收入,都是女尊男卑,但郭羨妮從無怨言,今次再瞓身撐老公翻身,愛情至上!


老公長期在內地,留港湊女的郭羨妮早前帶埋囡囡行商場,郭母亦有同行。 

日接夜趕工,郭羨妮想盡快拍完返港。 

愛情至上的郭羨妮,不時在微博晒幸福。



去年九月,郭羨妮產後數月復出,與陳錦鴻拍無綫劇《初五啟市錄》。

在所不計

39歲郭羨妮,與名氣一般的內地武指朱少杰拍拖年多, 11年 10月在關島結婚後,多次傳出外母因不滿女婿搵得少,要女兒獨力持家而有微言,但郭羨妮對老公一條心,更多次公開護夫。

住廉價酒店

11年 7月,郭羨妮向無綫請假,校啱時間在朱少杰生日前夕飛北京,為男友慶生,二人入住位於王府井,每晚收費僅 150元人仔的飄 Home酒店,酒店設備簡陋,浴室又細又有異味,但她照樣頂得住。

貼錢生女

寶貝女 Kylie去年 5月在法國醫院出世,入住 VIP頭等房剖腹產女,四天埋單十六萬,有指生女費用由郭羨妮支付,令郭母甚為不滿。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()