拖手晒恩愛杜汶澤和田蕊妮結婚八年,經常二人世界。當晚二人離開酒店後,亦不忘拖手晒恩愛,雖然婚姻生活美滿,但其實他們也希望有小朋友。 

娛樂喧

忽然1周 (961期)獲視后局拍三劇 田蕊妮生仔無了期

擸視后局拍三劇 恨 B田蕊妮生仔無期

在娛樂圈捱了足足 20年的田蕊妮,今年憑《巨輪》倀雞英一角榮登雙料視后。
事業闖高峰,但今年已年屆 36歲的阿田,其實心急造人,希望為杜汶澤誕下一兒半女,組織小家庭。加上去年患上怪病的阿澤,現時經已完全康復,絕對有足夠彈藥炮製 baby。生仔一事實在刻不容緩。
不過今時今日,阿田人氣急升,無綫當然想乘勝追擊,立即鎖定她明年檔期,安排她一口氣連拍三套劇,令她生仔大計不得不暫且擱置。上周五( 20日),阿田出席活動時,亦無奈地說:「其實我好鍾意小朋友!」

 

去年杜汶澤忽然患上「米勒費雪症候群」怪病,病患者嚴重起來隨時窒息致死,當時阿澤為保性命,立即宣布停工兩個月。經過長達半年的休養期後,阿澤康復神速。據知當時他曾向醫生諮詢生仔一事,「醫生叫佢唔好再咁勞碌,因為呢類型嘅病都係由壓力帶來,冇得斷尾,如果要造人都要唞番一年半載。」知情者說。


激動攞獎賽前已經成為大熱的田蕊妮,最終眾望所歸成為視后。當時她情緒激動多謝老公杜汶澤,可以讓她有一個「冇壓力嘅環境下」演戲。 

興奮𠱁細路自言鍾意小朋友的田蕊妮,上周五( 20日)出席婚宴,見到小朋友便立即興奮捉住玩,更不斷𠱁細路在她手機上錄音,然後傳俾老公聽。 

生仔幫母沖喜


田蕊妮母親前年患胃癌,田一度希望盡快生 B沖喜。 

老公身體要緊,太太田蕊妮當然聽從醫生吩咐,故兩公婆亦協議 2014年才積極造人。其實二人結婚八年來,阿田一直希望可以為杜家繼後香燈。「佢哋婚後兩年,已經諗住造人,奈何當時阿澤唔生性,得罪晒米飯班主,連自己都養唔掂,又點養個細呀。」
兩年前,二人開始走出經濟困境,絕對是生仔好時機,當時二人亦做定身體檢查,確保身體適合生育。加上前年阿田母親忽然患上胃癌,加速阿田生仔決心。「田媽媽當時面對生死,叮囑阿女有仔趁嫩生,老來亦有人照顧,而阿田亦想生 B為田媽媽沖喜。」當時阿田說:「我知阿澤好鍾意小朋友,將來亦一定會係好爸爸,睇佢咁鍾意同姪仔、契仔玩就知啦!」而阿澤亦附和:「咪當我送件禮物俾你囉!我都冇乜嘢送過俾你!」可惜二人經過多番努力造人也徒勞無功。

買大屋等生仔

今次趁住阿澤病癒後,二人發力急起直追,更計劃購入物業為生仔作準備。曾炒燶海濱南岸,對香港樓市失去信心的阿澤,今年 2月忽然重鎚出擊,豪花千四萬買入大埔康樂園獨立屋。「如果唔係準備要 BB,兩個人使鬼住咁大地方咩!阿澤仲想買定架七人車,連牌子都睇定!阿田都 36歲啦,佢唔想老婆太高齡生,怕佢辛苦,所以想趁呢兩年造人,更何況兩人諗住唔止生一個。」
發力造人之際,偏偏無綫卻頒視后俾阿田,令生仔計劃又再拖延。「阿田演技當然實至名歸,不過公司俾大獎阿田,當然希望佢可以喺來年做多啲嘢回饋公司。加上倀雞英呢個角色令到阿田好入屋,唔少監製都爭住用佢,而阿田想推都難。」據知原本拍罷《忠奸人》後休息三個月的阿田,忽然臨危受命,月底便聯同三料視帝黎耀祥拍《無雙譜》,之後更連續開多兩套時裝劇。加上阿田由余詠珊帶入行,順理成章為「余黨」,余已計劃幫阿田下年 3月出碟,更安排她上一系列綜藝節目。


大屋開 P杜汶澤慶祝新屋入伙,上周六( 21日)特登搞 house warming派對。當日朝早,他除到「永安百貨」買了多袋廚房用品外,傍晚更與男友人到寓所附近超市補貨,十足住家男人。 

唱 K娛賓田蕊妮鍾意唱歌,屋內當然設有卡拉 OK設備。 Party當晚,田亦唱了一首國語歌〈沒那麼簡單〉娛賓。 

灰黑新竇杜汶澤康樂園新竇實用面積約千三呎,三房兩廳連花園露台格局。杜亦不惜工本,豪花百萬裝修。全屋外牆以灰黑色為主,與其他單位不同,貫徹浮誇性格。 

近年豬籠入水的杜汶澤,今年 2月一炮過擲千四萬買入大埔康樂園獨立屋,不過新竇只是杜名下,太太田蕊妮冇份。 

阿田避忌回應

上周五( 20日),阿田到將軍澳出席無綫藝員楊潮凱婚宴時,被問到生仔一事,她顯得無奈。
記:記者 田:田蕊妮
記:係咪好鍾意小朋友?
田:係呀,我係好鍾意小朋友!
記:視后都拎埋,有冇諗過快啲生 BB?
田:嘩!點會為咗個視后獎搞條人命出嚟咁大件事呀!
記:父母同奶奶有冇俾壓力?
田:(支吾以對)冇冇冇,冇壓力!
記:出年係咪要幫無綫再拍三套劇?
田:唔講啦!
記:咁幾時約滿?
田:約滿?唔……未有咁快!
捱了多年終有出頭天,阿田惟有擱置生仔,早前她更自爆夫妻閨房生活,「用避孕套囉,唔好嫌煩呀!」以示對無綫鞠躬盡瘁。

風雨同路

杜汶澤和田蕊妮早於 90年代已在亞視認識,不過杜當時與顏仟汶熱戀,因此杜田二人無緣發展。杜 00年回復單身後,隨即溝掂田,十三年來,二人經歷過大起大跌。

 

發跡期
杜汶澤 00年踏入影圈,在劉德華、吳君如等巨星關照下,片約接踵而來, 02年更憑《無間道》傻強一角彈起,連帶田蕊妮也有機會拍《金雞》,並獲金像獎女配角提名。忽然成名,二人生活亦愈來愈浮誇, 05年更在洲際擺酒,星光熠熠。

 

墮落期
二人愈使愈豪,更以友情價三萬蚊租住劉德華位於加多利山豪宅。不過杜自恃人面廣,經常口不擇言,最終連番得罪圈中好友,被迫搬離豪宅區,租住元朗平民區(圖)。缺水缺糧,兩公婆馬死落地行,杜拍無綫處境劇洗底,田亦加入無綫做配角。

 

修復期
經歷過高低潮,兩公婆亦開始信佛悟透人生哲理。杜近年密密拍戲,最終於今年初摘下「電影評論學會」影帝。而阿田前年秘密簽約無綫做親生女,劇集戲份愈來愈重,最終成為雙料視后。

關嘉美:隨時可生 B

杜汶澤去年患了「米勒費雪症候群」怪病,令他要攤唞一年才可發力造人。家庭專科醫生關嘉美說:「其實患呢個咁罕見嘅病,只係捱得太辛苦,令免疫系統失調啫!有病時當然不宜要 BB啦,但依家都好番,一啲都唔影響生育,隨時都得呀!但病人要停藥一段時間先可以要 BB。」


撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()