4月11日 
鬼祟由東京返港 
滕麗名與男友Matthew由日本羽田機場返港,可能機上有不少香港人的關係,着吊帶衫晒胸的阿滕一直戴上口罩,登機後低頭瑟縮。Matthew則擰歪面坐,兩人扮作不相識。 
近期盛女熱爆, 36歲的滕麗名(阿滕),一次又一次俾男人呃,仲未上到岸,稱得上係盛女人辦。 
06年她被大陸學生妹張利華撬走拍拖9年的魏駿傑、09年又被本刊踢爆其男友郭政鴻原來有老婆兼有B。連環重創後,滕麗名去年再被指當上小三,苦纏已有正印女友的圈外打工仔朱建崑(Matthew)。 
據知滕麗名曾經對花心男友Matthew心灰意冷,冷戰個多月,但阿滕心知自己market愈來愈細,故的起心肝與正印鬥過。 
4月初,本刊獨家斷正滕麗名與男友Matthew鬼祟由東京旅行完返港。暫時脫離盛女行列的阿滕每次約會男友都拋晒胸,信心返晒嚟。相信她已成功踢走正印,自己坐正。

 
每晚睇無綫,都見到《結.分@謊程式》內,滕麗名有個能幹、對自己又死心塌地的老公陳奐仁任佢呼喝,令觀眾睇到火都嚟。原來現實生活中,感情路上飽經風霜的滕麗名,小女人不特止, 還極度執迷。 
自2010年阿滕自願退出,唔再做介入郭政鴻家庭的第三者後,去年初即遇上於Canon從事行銷工作的打工仔朱建崑(Matthew),二人一撻即着。「佢哋喺朋友敍會上認識,交換電話後,Matthew就狂追阿滕。Matthew做得sales,把口梗有番咁上下,佢經常夜蒲,溝女對佢嚟講冇難度。阿滕恨拍拖恨到出面,佢兩個話咁快撻着。」知情者說。可惜撻着半年後,Matthew被爆一腳踏兩船,阿滕無奈再做第三者,情緒一度崩潰失控。 
男人不壞,女人不愛。明知花心男友身邊有個正印女友,去年底滕麗名竟低調與Matthew翻撻。阿滕好友說:「阿滕衰咗鑊喺郭政鴻手上,嗰時已經同我哋班姊妹講,點都唔會再做人第三者, 點知轉個頭又係咁。阿滕係個冇愛情唔得嘅人,Matthew又送花、又send SMS,多兩,個幾月又一齊番囉!我哋問佢,佢唔肯認㗎, 但佢講過真係好鍾意Matthew!」

去年8月啜爆正印女友
去年8月,Matthew陪拍拖多年的正印女友happy hour,兩人的士上激吻兼返回男方位於紅磡的住所過夜。東窗事發後,阿滕曾與男友冷戰,但不久又被他番。

兩年地下戀情
阿滕早年與魏駿傑拍拖9年愛得光明正大,奈何爛尾收場,此後她不肯再公開戀情,即使被影到拖手或者過夜,她都一概擘大眼講大話。

11年5月 甜蜜遊泰
去年5月,縢麗名與新相識的Matthew打得火熱,兩人更一起去泰國旅行。返港時在眾目睽睽下卿卿我我。

11年6月 帶仔返歸
滕麗名被本刊影到親自駕車接Matthew返回她位於西貢的村屋過夜,阿滕全程拒絕回應。

11年8月 蒙在鼓裏
Matthew背住阿滕與正印女友鬼混後翌日,竟拖住阿滕與自己同事一齊食飯、唱K,兩人並於尖沙嘴街頭十指緊扣,數日後即被傳媒揭發男方一腳踏兩船。

湯水攻勢箍男友
為了踢走Matthew正印女友,阿滕頻頻出招,除了做跟得女友,又經常煲靚湯及煮飯俾男友食。不論出街買餸,入廚房煮飯,準備甜品生果,到飯後洗碗,都由她一手包辦。直到今年二月,Matthew終被打動,決心飛甩正印女友,與阿滕一齊。為了箍實男友,阿滕每次約會Matthew都小鳥依人, 更悉心打扮,趁自己身材仲keep得住,經常以低胸裝出擊。

機艙全程戴口罩
阿滕翻撻成功,當然盡地一煲希望脫離盛女行列。最近拍完《結.分@謊程式》,阿滕病住都與男友去東京旅行。4月11日傍晚,本刊發現,她與Matthew坐國泰經濟艙航班由日本東京羽田機場返港。據機組人員透露:「喺候機室已經見到滕麗名同個男人一齊,可能人多啦!佢哋冇傾偈,好似唔識咁。後尾排隊上機,佢哋就排頭等、商務嗰行。點知睇張機票至知係坐經濟艙,不過空姐照俾佢哋入先。」當日阿滕以小背心拋胸上陣,不過一直戴上大口罩作遮掩。上機後Matthew一馬當先將二人行李放上儲物櫃,阿滕則輕鬆坐在經濟艙座位上。二人全程雖未有交談,但一舉一動都默契十足。起飛未夠15分鐘,二人已各有各瞓,連飛機餐都懶得食,看來5日4夜東京之旅實在太盡興。飛機着陸後,Matthew邊攞行李邊溫柔地對阿滕說:「你啲傷風未好番,喺香港唔好再凍親喇!」阿滕即以嬌嗲聲線回應:「我知道啦!」男友一句關心的說話,戀愛大過天的阿滕一定甜到入心。

麥玲玲批 阿滕44歲後先有真姻緣
滕麗名76年1月20號出世,麥玲玲師傅話佢嘅真正姻緣運要到44歲先會出現。「阿滕條命凍得滯呀!容易成為二奶、第三者,而且同人爭通常都係爭輸,成為犧牲品,特別係35歲至44歲,感情比較反覆,唔實在。舊年仲差,今年叫做好啲,易爭贏,不過都係短暫勝利囉。阿滕對感情太認真喇, 佢適合異地戀,或者搵個對象大佢十幾年以上,離過婚仲好啲。」連玲玲師傅都咁講,難道阿滕真係要認命。

日本補祝生日
返港後滕麗名心情大靚,在朋友敍會上經常講起男友,看來關係漸漸地上化。知情者透露:「阿滕之前幾個月都冇提起過Matthew,連去日本事先都冇同我哋講。點知去完返嚟,佢成個人風騷晒,又話Matthew帶佢去過邊度玩,仲好有信心同我哋講話對方係信得過,真係好耐冇見阿滕笑得咁開心。我哋估Matthew喺嗰邊應承咗阿滕一啲嘢。」據知, 今次東京之旅是Matthew為一月生日的阿滕補祝生日,因為阿滕一直忙於拍《結.分@謊程式》,而將旅行一改再改。返港後,滕麗名經常自由進出Matthew位於紅磡海濱南岸的住所,展開半同居生活。

假期Mark實男友
上周日(22日)下午一時,Matthew駕駛其單門寶馬跑車,載住阿滕、阿滕好友及兒子,由紅磡寓所駛出,再到深灣遊艇會。戴住黑超、身形豐滿了不少的阿滕率先落車,隱約見到她的吊帶裙內已穿上性感三點式泳衣。她還主動代友人抱住一個體重接近30磅的小男孩,心廣體胖的阿滕臂力原來有番咁上下。待Matthew泊好車,一行四人浩浩蕩蕩向遊艇會走去。記者等至傍晚都未見眾人離開,相信他們趁當日陽光普照出海去了。事後記者曾致電滕麗名和Matthew,但至截稿前仍未聯絡得上。

三遇情場騙子
滕麗名19歲加入娛樂圈,多年來事業發展一般,感情路上卻波折重重,三遇情場騙子,多次被男友出賣,堪稱無綫花旦中最可憐的一位。

98-07年 婚前甩拖 
阿滕與魏駿傑拍拖9年,已達談婚論嫁的階段。魏卻在重慶拍劇時搭上嫩口女學生張利華。07年魏滕二人分手,不足半年後,魏更與新歡閃電結婚。

08-10年 慘變二奶
阿滕與郭政鴻合作《野蠻奶奶大戰戈師奶》戲假情真撻着,二人出雙入對甚至車廂熱吻,發展穩定。09年郭政鴻被踢爆一腳踏兩船,更早與一名內地女子誕下女兒(下圖),阿滕在不知情下成為第三者,最後黯然退出。去年中,郭政鴻還再添一女,阿滕唔死心都唔得啦。

2011年 遇花心男
阿滕見過鬼仲未怕黑,去年中再戀上Canon打工仔朱建崑(Matthew),但不久爆出男方早有拍拖多年的正印女友,一腳踏兩船。雖然斷正,但阿滕想早日擺脫「盛女」行列,惟有隻眼開隻眼閉。現時踢走正印,希望佢開花結果啦。 ####

 


拋胸係我嘅必殺技!(設計對白) 
滕麗名連環情傷,去年豁出去,擔任謝沇錤豐胸纖體專門店代言人。《蘋果日報》圖片


機艙現怪胸 
為掩人耳目,Matthew起飛後亦戴上口罩,兩人瞓足4個鐘機程。其間記者發現,阿滕的前腹忽然現怪胸,相信只有兩個可能:一是阿滕在日本食得太多出現怪肚腩,二是她解掉bra帶令胸部下墮。


《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片


《壹週刊》圖片


4月22日肥腫似大肚 
踏入4月中,香港氣溫驟升,風和日麗最適合出海。這日阿滕坐Matthew車到達深灣遊艇會,身穿吊帶花裙的她率先下車。現場所見她身形腫脹不少,唔知仲以為佢有咗。


手瓜起𦟌 
下車後,阿滕母愛爆棚抱起女友人重三十磅的兒子。


出海暢泳 
阿滕與Matthew甚有默契,在公眾場所二人甚少交談,阿滕與女友人先下車,Matthew泊好車才尾隨。


4月21日送上門 
阿滕最近冇工開,日日掛住瘟仔。這日下午4時,她由西貢寓所駕車去Matthew紅磡屋企,至深夜都未見離開。


住千萬豪宅 
Matthew被指是打工仔,但他出入揸七十幾萬的寶馬房車,住的是月租二萬多元的紅磡豪宅海濱南岸。《蘋果日報》圖片


村屋冇私隱 
阿滕多年前在西貢購入村屋,與郭政鴻搭上期間,郭不時被影到出入該村屋。有指阿滕近年有意在市區買豪宅,唔想瘟仔再被影到。


無綫處境劇《結.分@謊程式》中的阿滕,角色大女人,經常使喚老公陳奐仁。現實中的阿滕卻是小女人,為愛不惜犧牲一切。


勁恨披嫁衣今年已36歲的阿滕,恨嫁恨到出面。雖然唔肯承認拍拖,但她說:「到結婚先會公開!」《蘋果日報》圖片


死敵唔回應因為拍劇,阿滕與商天娥成為死對頭,兩人不時隔空互片。對於阿滕打低男友正印女友坐正,娥姐卻不肯回應半句。《壹週刊》圖片


《蘋果日報》圖片


《壹週刊》圖片

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()