楊受成早前在自傳《爭氣》中自爆曾經同女藝員到九龍塘時鐘酒店開房,一班70年代花旦被翻舊帳,全城競猜誰是「花花」。娛樂圈係大染缸,一位曾活躍於本地樂壇、入行逾廿年的混血音樂人,最近向同行爆出女歌星獻身醜聞,有玉女歌星為了成功出唱片而主動色誘,另一豪放歌后則在出道初期濫交,揭開女歌星與音樂人的複雜關係,勢必掀起眾女神歌星大恐慌。


娛樂圈競爭激烈、入行難,想成功上位更難!女星為求名利,博老細好感不惜獻身成日都聽到。

混血音樂人 入行逾廿年
爆料音樂人是混血兒,在音樂界打滾逾廿年,早年以藝名幫過唔少歌星作曲及編曲,先後在中、港、台發展,更曾在香港的唱歌學校作星級導師,培育新一代歌手。

醉酒主動擒
一名於音樂界打滾逾廿年的混血音樂人,近日就向身邊人爆出曾跟至少兩名女歌星有不尋常關係,女星願意獻身的原因只是想出唱片。知情人士透露:「做得藝人,唱埋歌梗係最好啦,可以去外地登台、開演唱會,有知名度又可以搵多好多錢,遇着一啲行內幕後老手,話有機會畀你,自然要識得有嘢『回報』,益番人哋啦!」一些心頭高的藝人都想向樂壇發展,有些為了做歌星會不擇手段,甚至主動獻身。混血音樂人指其中一位甘願為出唱片而獻身的,是樣貌標致、說話嗲聲嗲氣的玉女歌手。他的身邊人透露:「個女仔係毒男女神,咪睇佢平時好純好玉女咁款呀,查實真人好鬼狂野㗎!有次同佢仲有幾個圈中人去飲酒,佢當時好想唱歌出碟;個女仔飲咗幾杯突然發酒癲,借醉騎上佢大髀搞㷫人!有女送上門梗係咪走寶啦,之後佢兩個仲一齊走添。」玉女歌手事後繼續在幕前扮純情,其後雖推出了個人大碟,始終上不到一線。

黐音樂人有so
入得樂壇,有靠山自然着數啲,音樂監製或者經理人可以話係最可靠的靠山,唔少藝人都係因為泊到好碼頭至有今日,不過呢行都有好多係真正靠勤力同實力嘅,唔好一竹篙打一船人。

老闆照
JJ賈曉晨曾屬「上海仔」郭永鴻經營的娛樂公司「Joy Star Artiste Managament Ltd.」旗下藝人,其後上海仔收手離場,將JJ過繼給陳百祥打骰的「SNAZZ」。阿叻非常愛錫JJ,力捧她成為「美女廚神」,又推出寫真集及國語專輯,令JJ成為不少宅男中的女神。

高層錫
鍾嘉欣08年在無綫安排下,簽約當時的「星娛樂」,立即成為高層Herman(何哲圖)新寵,對嘉欣寵愛有加,Herman除親自出馬陪嘉欣出席活動,更曾被週刊拍到攬腰掃背等熱情行為。後來「星娛樂」轉新label「星煥國際」,身為愛將的嘉欣亦於去年跟隨Herman過檔。

監製睇
衞蘭18歲就跟黎明做和音,之後被雷頌德發掘才簽約成為Amusic首位藝人,但雷頌德要她練歌及練好廣東話才能正式出道,終於衞蘭一出道即橫掃各大音樂頒獎禮的新人獎,大部分歌曲及專輯由雷頌德監製。

80年代豪放女
混血音樂人又倒數至80年代出道的女歌手,混血音樂人認識她時她已有另一半,但性格爽朗又豪放的她甚為濫交,曾經走紅成為歌后,可是為了繼續有碟出仍然要獻身冧幕後。「當時市道仲係好,呢個女歌手都幾唱得,佢好有男人緣,身邊嘅男人冇停過,聽講佢同好多音樂人有一手,其中混血音樂人係其中一個啦,呢行係咁㗎啦!」據知這位女歌手沉寂一輪後已再戰歌壇。玉女歌手有好多,《當旺爸爸》的鍾嘉欣都是清純玉女路線,她透過經理人Herman回覆:「Linda一滴酒都唔飲好自律㗎,更加唔會做啲咁嘅嘢啦!」同樣是毒男女神的糖妹,週一(9日)於活動上則回應:「睇吓影射邊個啦,唔關我事,一定唔關我事。」在旁的糖兄則搞笑地說:「要獻身都獻畀我啦。」糖妹即扁嘴冇佢咁好氣。身在上海拍攝《名媛望族》,出過碟的JJ賈曉晨,在電話中則好大反應:「做呢啲嘢會嫁唔出㗎!」表明立場。性格爽朗的薛凱琪,週一在新碟發布會上聽到傳聞後,覺得不可思議:「有冇發生過都係嗰對男女嘅決定啦……我出道8年都冇聽過呢啲事發生喎。」而活躍於80年代的劉美君則說:「我都唔蒲嘅,我都想知係邊個,不如你話畀我知。」另外一向喜歡獨斷獨行的關淑怡和永遠玉女周慧敏,則透過經理人Marianne表示:「唔回應。」拒絕同賣肉女歌星扯上關係。

周慧敏
玉女周慧敏出道至今都以清純形象示人,她對有女歌手色誘音樂人一事則不願回應。

關淑怡
關淑怡一向我行我素,身為樂壇天后級的她喜歡狂野打扮,11年前更秘密未婚產子,至今未肯透露兒子爸爸是誰。

劉美君
劉美君結過兩次婚,歌曲作品較為大膽,不少更涉及性題材。2千年推出國語碟《愛自己》後甚少幕前演出,直至08年宣布復出。

爆開有癮
過去有不少名人藝人自爆醜聞,引致滿城風雨,是真是假就要靠雪亮眼睛睇清楚。

楊受成女星開房
楊受成在自傳《爭氣》中,自爆70年代時曾與女星開房,一班當年紅極一時的女藝人被拖落水,紛紛耍手否認自己就是「花花」,引起一陣恐慌。

傅穎遭毒打
去年傅穎在微博上,自爆與羅仲謙的戀情,更聲稱曾被對方毒打,自己身上有多處瘀傷;而這次爆料事前經理人公司星皓娛樂毫不知情,故將傅穎雪藏,同公司的羅仲謙則劇照拍、舞照跳。

杜德偉揭毒P
杜德偉兩年前楊言會出書,數臭俾天后搶助手、男歌星開毒P內情等,不過最後卻得個講字,出唔成書。 ####


玉女歌星借醉送上門


玉女歌手在酒吧內「借醉行兇」,騎上混血音樂人大髀,被色誘的音樂人亦非常受落,2人其後直落。


豪放歌后出道濫交


混血音樂人又爆出一名80年代出道的豪放歌后,為求達到出唱片的目的,主動引誘他上酒店開房。


《忽然1周》圖片


'87出道


'86出道《壹週刊》圖片


'86出道《壹週刊》圖片


《蘋果日報》圖片


《忽然1周》圖片


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()