吳卓羲的微博上週三(7日)凌晨驚現國產乳模張馨予的自拍床照,事後吳卓羲主動同記者交代事件只是一場誤會,更承認二人「拍過拖」,首次確認女友關係。擺明被人出賣仍要處處維護,曝露了吳卓羲與張馨予的相處,並非如外界所想般男尊女卑。據知愛自拍的張馨予,除了喜愛在男友家拍下過夜證據,以便隨時宣示主權外,更同Edison(陳冠希)一樣有鋪影相癮,與吳卓羲拍拖短短1年多,留下唔少「美好回憶」。女友有嘢揸手,吳卓羲要賣甩呢位國產「飛佛」,惟有甘心做愛奴,聽教聽話。

 
食女無數的32歲吳卓羲,入行11年緋聞多到數唔晒,由小花馬賽到阿姐級的佘詩曼徐子珊一一追到手,卻從未公開承認與圈中人拍拖,即使當年多次被影到與官恩娜斷正,仍死口唔認對方的女友身份。

代女求情
食完花旦唔認數,偏偏對24歲的36F國產模張馨予投晒降。二人去年合作拍攝內地電視劇《大丫鬟》撻着,張馨予不時人肉速遞來港密會男友,但機心重的張馨予「送外賣」之餘,不忘在吳卓羲屋企自拍私相放上微博高調洩密,又疑似放料畀傳媒,令二人密會斷正。上週更將行動升級,趁男友掛住出席Toby婚宴,直接用吳卓羲的微博戶口post床照,視男友私隱如無物。微博被入侵,吳卓羲無奈焗住認拍拖,但被出賣後竟然冇炮轟有人博出位,反而代女友求情,「佢入行日子好短,意識唔到呢啲嘢,唔小心做咗,佢同我講唔好意思,知自己錯,希望大家唔好迫得佢咁緊!」咁有風度,原來吳卓羲有錯在先。Toby婚宴當晚,吳聲稱直踩after party到凌晨5點,實情孖住林峯去無綫音樂總監鄧智偉私竇狂歡,但估唔到大話被前度佘詩曼踢爆。

慘過坐監
前Cookies成員、現時在港台做DJ的區文詩(圖),上週在節目大爆吳卓羲受張馨予嚴密監控,「佢哋兩個溝通方法好特別,佢哋唔單只有晒對方微博、facebook同email嘅password,仲有個特別嘅rule,例如張馨予喺外地做緊嘢佢會WhatsApp阿Ron,『你喺邊呀?』。如果阿Ron同朋友食緊壽司,佢就要即刻影低嚿壽司send畀張馨予睇,又或者show個location畀對方知。」

前度博入行
疑似成為張馨予床照對手的國產男陳錫,與張馨予是大學同學,二人分手後,陳錫在江蘇無錫的夜場做歌手,在當地酒吧界略有知名度,更自稱是「娛樂圈人士」。經常喺微博擺自己潮look的陳錫,想入行不妨請教吓攻心計前度!

隨時爆大鑊
多次被張馨予擺上枱仍未狠撇對方,據知全因女方有嘢揸手,令吳卓羲唔敢輕舉妄動。「個女仔(張馨予)擺明博出位,阿Ron(吳)自己都知㗎,我哋成班friend初時都唔知點解硬係唔肯撇佢,後來有次出去飲嘢,阿Ron幾杯到肚後先同我哋講,佢話驚個女仔亂嚟,會好似潘霜霜咁爆大鑊,先忍佢咁耐咋!」吳卓羲身邊人透露。

「影相唔擔心!」
男友有把柄喺自己手,張馨予定過抬油,但為免遭吳卓羲的粉絲狂插,惟有扮死狗道歉。「我很謝謝他,在這段時間還為我講這麼多,他是最大受害者,但還這樣包容我。這次真是我不小心登錯微博,我是最大的罪人,我真的沒意博宣傳和宣示主權!」但懺悔一輪後,張馨予又繼續晒命,「我也有他的MSN密碼,主要想對方更加安心。」分分鐘步好兄弟林峯後塵,吳卓羲週一(12日)表示唔怕有淫照流出,「唔驚,因為冇!普通影相我絕對唔擔心!(佢同前度啲床照家仲喺網上瘋傳喎?)呢啲登過晒,我一早知啦!其他唔答喇!」有個鍾意自拍嘅女友,吳卓羲今次食錯嘢喇!

同女唔同命
鍾情長頭髮、有身材女仔的吳卓羲,對待前度官恩娜同現任張馨予完全兩種態度,一個死口唔畀名分;另一個就錫到燶爭住公開,唔通港女真係唔值錢?

栢芝師妹宣傳易
國產女為上位一向不擇手段,張馨予9月同吳卓羲喺北京斷正,隔幾日就有消息指佢會加盟張栢芝的公司;咁啱今次潛行微博事件又撞正來港拍賀歲片,夾都冇咁準,話冇放料都好難喎! ####


擁有36F魔鬼上圍的張馨予有樣有身材,博出位手段亦屬專業級數,吳卓羲真係好難走得甩!


出事微博吳卓羲的微博驚現張馨予自拍床照,以為兩人決定公開戀情,但原來連吳卓羲都唔知情,事發幾個鐘更將呢條微博鏟走。


我哋係拍過拖,畀啲空間我哋!真實對白 8/12 認拍拖潛行微博事件後,吳卓羲罕有主動同記者解話,代女友求情嘅佢,仲叫傳媒畀空間佢哋發展。


12/12 繼續幫口吳卓羲週一回應張馨予床照時,除堅稱自己冇影過,更幫最近有床照再流出嘅女友拆彈解圍:「我唔識佢以前嗰個(男友),呢啲相舊聞嚟啦!」


區文詩再爆:當事人講先知!大爆愛奴吳卓羲秘密,區文詩堅稱消息來源非常可靠,「我唔識佢兩個,但我作為傳媒人都係報道事實,其實呢啲嘢都要當事人講出嚟先有人知 !」


掛住玩吳卓羲參加Toby婚宴當晚,同場有緋聞女友佘詩曼做姊妹,又難怪張馨予擔心到要入侵微博引男友關注。


報行蹤即使做正經嘢,吳卓羲都會拍低工作環境,證明自己冇出去夜蒲。


管三餐除咗做嘢要報告,連食乜都要管。呢日吳卓羲同朋友食日本嘢,都影低畀女友睇。


張馨予同陳錫的床照意識大膽,雖然輯相疑似由女方揸機,但出名後的張馨予聲稱被前度利用博出位!


國產味十足的陳錫成日喺微博晒肌。


張馨予本週三將來港拍賀歲片《喜上加囍》,吳卓羲已率先自爆女友唔會蝸居佢屋企,出口術引開狗仔隊。《蘋果日報》圖片


Benz跑接送今年6月張馨予來港,吳卓羲親自揸過百萬Benz跑去機場接機,更落手落腳搬行李,唔敢勞煩女友。《蘋果日報》圖片


送暖到北京拍劇拍唔停,吳卓羲今年9月專程飛北京陪女友撐枱腳,去到咁遠都斷正,但唱K選擇繼續相信女友冇放料。《蘋果日報》圖片


12/12唔肯回應前度同國產模拍拖,官恩娜週一出席活動時堅持唔回應:「唔關我嘅事唔答,人哋嘅事我唔方便講!」唔踩多腳算有品。


自己返歸 06年有雜誌影到官恩娜一早由吳卓羲的寓所離開,當時Ella衣衫不整又拎住一袋二袋,但唱K都唔肯做司機車佢返屋企。《忽然1周》圖片


張馨予同栢芝拍《河東獅吼2》成為好姊妹,現時更成為栢芝旗下首位藝人。


張馨予月頭來港出席活動,佢話呢個係佢第一個香港商業活動,希望「多來賺點錢」,想賺港紙,難怪要借唱K宣傳啦!

arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()