來自明星家族 嘅湯洛雯,唱首歌就輕易攞到「旅遊大使獎項」,睇 嚟都係坐亞望冠。

同你吟一吟

造馬造出面 湯洛雯無得輸

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

星期日(七月八日),十六位港姐出發到番禺長龍酒店,爭奪「旅遊大使獎項」。大會安排佳麗分成四組,以短劇形式介紹中國名勝同美食,經淘汰後,由十位佳麗再以才藝表演爭獎。




所謂 嘅才藝,大多數都係唱歌跳舞玩樂器,比較有諗法 嘅得响英國站被踢出局 嘅陳華鑫,即場示範 响手機殼畫公仔,同埋表演花式跳繩嘅朱千雪。
擺明悶騷,但悶唔得過賽果,大熱門湯洛雯攞到「旅遊大使獎項」。當晚湯洛雯獻唱林憶蓮作品《至少還有你》,雖然唱得好過阿 Sa嘅《下一站天后》,但佢明明唔夠氣兼唱錯歌詞再加甩嘴,憑乜攞獎?當事人愈講愈遠:「我唔清楚評判點俾分,我都練 咗一個禮拜,原本我想表演豎琴,因為冇時間練,搬運又麻煩,所以冇帶過 嚟!」
至於同樣 响英國被淘汰 嘅鍾麗,表演揚琴本來最突出,可惜都要輸俾湯洛雯,問佢有冇信心復活?鍾麗坦言已經打定輸數。咁又係,要怪就怪你同男友半裸照曝光,不過重點應該係你阿叔唔係湯鎮業囉!

高中開始學揚琴 嘅鍾麗,其實表現唔錯,不過最後都要輸,仲話打定輸數,稍後舉行 嘅公投復活戰投票,應該冇希望。








有指因為生得靚, 响英國站被同組佳麗陰招踢出局 嘅陳華鑫,表演用指甲油畫手機殼唔算高難度,但話晒有班高登 fans撐住,公投復活戰分分鐘有機過關。


其實黃心穎表演 嘅民族舞效果唔差,不過被安排與湯洛雯一隊進行才藝 PK戰,輸,係應該 嘅!






arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()