上月尾,姜大 衞陪李琳琳抽空到正在演藝學院表演的孫仔食 lunch。

探熱針

曹永廉買 550萬村屋 俾李琳琳養病

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

六十三歲的李琳琳,去年初發現患上大腸癌,即時接受手術及進行為期六個月的化療療程,老公姜大 衞停工陪伴照顧,共度最辛苦時刻。雖然病情已趨穩定,但為方便琳琳姐休養,孝順女姜依蘭,上月與老公曹永廉斥資五百多萬,買入位置偏僻的大埔兩層村屋連天台,舉家搬入同住。方便照顧外,姜依蘭更希望一對仔女,可以氹外婆開心,有助康復。

唔食生果


姜大 衞舉家回流香港多年,去年初,李琳琳發現患上大腸癌,姜大 衞為老婆四處奔走遍尋名醫治療,由於病情不輕,李琳琳成功做完大腸手術後,還要接受為期半年的化療。
「雖然老夫老妻,但係佢哋出街仲會拖住手行好恩愛,琳琳姐做化療期間好辛苦,阿 John周圍請教朋友,搵盡辦法包括食療,希望減輕化療痛苦。」琳琳姐友人說。
去年十月完成所有療程後,李琳琳大部分時間留家休養,姜大 衞負責監督照顧老婆的飲食。
「以前琳琳姐唔鍾意食生果,又成日飲可樂,有咗呢個病,飲食方面要好小心,阿 John唔俾佢再亂食嘢,食得清淡之外,又提住佢每日都要食兩份生果。」


今年五月,曹永廉同老婆買入大埔兩層村屋連天台,合共二千呎的新居給李琳琳養病。



睇三次屋


病情得以控制,但惡疾是長期抗爭,不能輕心。今年五月,琳琳姐長女姜依蘭與女婿曹永廉,一擲五百五十五萬,購入位於大埔偏僻位置的二、三樓連天台村屋單位,給她
養病。
「依蘭同阿廉好孝順,佢哋睇過好多地方,大埔間新屋背山面海,空氣特別好,好多退休老人家喺度住,加上地點較隱蔽,方便休養。」
李琳琳患病,姜依蘭希望與媽咪同住方便照顧,體貼老婆的曹永廉,亦不介意返電視城路程遠,由西貢搬往大埔。
「阿廉同老婆去大埔睇過三次屋,主力搵兩層複式單位,之後揀到呢間覺得好適合,琳琳姐再同阿 John去睇一次,佢兩個都滿意,阿廉就扑槌買。間屋外面有成排屋遮住,私隱度高,唔易俾人發現,方便琳琳姐休養。」知情者說。


單位內設樓梯,方便上落。


村屋間隔實用,客廳相對比一般市區樓寬敞。


做慣大俠的 John哥,對病妻卻千依百順。


一家四口,三代同堂到大家樂開餐,李琳琳親自排隊落 order。



改大睡房


村屋仍在裝修,兩層加天台,面積有二千多呎,十分實用,二樓一層原積有三間房加一個大廳,三樓的睡房則刻意放大,曹永廉一家與外父外母同住,地方一樣夠用。
「其實琳琳姐最開心都係見到一對寶貝孫,每次見到兩個細路,佢就連自己有病都唔記得!可以一家人同住,對琳琳姐康復有好大幫助。」知情者說。


姜依蘭的一對仔女,成為病後李琳琳的最大精神支柱,當日孫仔表演完畢,李琳琳拖實離開,笑容滿面。


病況漸趨穩定的李琳琳,明顯比以前清減不少。


去年鄧光榮不幸離世,已經患病的李琳琳仍體貼約鄧光榮太太下午茶,安慰好友。


曹永廉同姜依蘭非常孝順,除了買屋給李琳琳養病,還不時鼓勵她積極面對病患。


年過 60的姜大 衞(左一),為搵錢醫李琳琳,早前以四倍人工過檔城市電訊效力王維基(右二)。

二號殺手


腸癌是癌症中的第二號殺手,近年本港的發病率不斷上升,多少同香港人的飲食習慣有關。根據腫瘤科醫生岑信棠表示,多食肉,少食菜同埋運動量少,都會較易令腸功能出現問題。
「大腸癌一般嘅病徵係大便有血,大便時有屙唔清嘅感覺,或者係便秘、肚瀉等。初期嘅病人,醫生會建議做切除手術,但如果已經影響到淋巴就要做化療,或者腫瘤喺直腸位置,就可能要做放射治療。做完化療之後,復發機會一般都唔太大,但最好定期做檢查,每一至兩年照一次內窺鏡,病人最緊要注意改善飲食同生活習慣。」

KO狐狸精




結婚 38年,姜大 衞和李琳琳一直是圈中模範夫婦。 70年,二人在朋友的婚宴中相識,姜大 衞主動請李琳琳跳舞,結果一舞定情。 74年奉女成婚,先後誕下長女依蘭和次女依文。 92年,舉家移民溫哥華,為幫補家計,姜大 衞經常返港拍劇,夫婦聚少離多,感情漸出問題; 94年接拍劇集《再見亦是老婆》傳與對手周嘉玲撻着,李琳琳聞風返港,之後更意外懷孕,以 47歲高齡誕下細仔姜卓文。為免與家人長期分隔兩地,姜大 衞 07年舉家回流香港。長女姜依蘭與曹永廉婚後誕下一子一女,三代同堂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()