close


趁女友忙拍處境劇《愛•回家》, Eddie在夜場偷食與女友幾分似的 model Crush,並繑住手走。

機不可失

夜拖長腿妹  EO2 Eddie背朱慧敏偷食

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

被台灣 IT界億萬男友飛甩,豪門夢碎的朱慧敏( Queenie)騎牛搵馬,搭上 EO2的光頭 Eddie(彭懷安),即使不時要在女友家中過夜,但 Eddie仍有本事,吼準機會,外出「覓食」。
趁朱慧敏開劇日夜顛倒, Eddie連續幾個禮拜出動,並將長腿妹獵到手。

逢四晚出動


做唔成富貴人家少奶奶,三十出頭的朱慧敏換口味搭上男子組合 EO2的光頭 Eddie,盛女遇壯男, Eddie常到女友的清水灣寓所過夜,朱慧敏也樂於做跟得女友,經常在男友有份投資的茶餐廳打躉看鋪。
「今年茶餐廳 喺旺角開分店, Queenie仲擺晒老闆娘款, 喺鋪頭教伙記做 嘢。」知情人士說。
這陣子,朱慧敏忙於拍處境劇《愛•回家》,佔戲甚重的她幾乎逢週四、五由朝到晚,例必要留在電視城拍廠景;女友開工定時定候,讓 Eddie有機可乘,逢週四出外偷食。
「佢好似返工咁,逢星期四晚就出現,有晚 Eddie仲玩即食,個女仔同朱慧敏都有幾分似,兩個喺個場入面已經勁茄輪,當其他人冇到一樣。」


年初朱慧敏同 Eddie撻着後,已火速發展至半同居關係。(《 Face》圖片)


夜蒲後唔知係咪俾朱慧敏短訊追蹤, Eddie食女都要狂覆短訊。


拖手攞車
玩到凌晨四點,見街上無乜人影,去停車場時二人更手拖手。


當晚 Eddie同新女轉場玩時,因場外人多,有顧忌的他刻意與新女保持距離。

拖住食麥記


一如蒲友所言,本刊記者果然在週四晚上,見到 Eddie出動獵食。當晚 Eddie與數友人夜遊中環,由 ShakeShake玩到去 Magnum,同行有一長髮女子,無論外形身形跟朱慧敏都頗似。「 Eddie喺裡面同個女仔好煙韌,成晚又攬又錫。」
據了解,這名「 A貨朱慧敏」叫 Crush Chan,是模特兒。當晚 Eddie與她在夜店玩到凌晨四時多離開,二人拖晒手行去攞車,往灣仔麥當勞食消夜; Crush全程繑實 Eddie的手臂,其間 Eddie不停睇手機短訊。食麥記都食成個鐘的 Eddie,凌晨五時拖住新女登上他的坐駕,直駛往女方的華富 邨寓所。


之後揸車送女返香港仔華富邨,都已經天光。


蒲到半夜, Eddie都只係請 A貨朱慧敏去「老麥」食消夜。

兩頭唔到岸


Eddie跟朱慧敏拍拖,對外雖然拒公開承認,但男方的朋友圈都見過「阿嫂」,關係公開;相反朱慧敏卻從未在朋友面前提起過 Eddie。「佢冇介紹 Eddie俾朋友識 㗎,亦從來冇 喺朋友面前認過,大家都知佢心頭高,同 Eddie拍拖都係騎牛搵馬 啫!」朱慧敏的身邊人說。
男友背住偷食,工作方面亦唔多順利, 孭飛新劇《愛•回家》口碑收視都一般;偏偏她自恃在劇中孭飛,竟當正自己阿姐,甚至開口教其他演員做戲,成為商天娥之後另一難搞對手。「劇組放食飯,大家唔會約埋佢一齊食,佢咪買外賣自己搞掂囉。」劇組工作人員說。


朱慧敏事業漸見起色,在《愛•回家》更坐正做女主角。


拍拖睇鋪
年初,本刊發現 Eddie溝掂朱慧敏,女方更陪他睇鋪五粒鐘,但拍拖半年,男嘅就忍唔住偷食。


似朱慧敏的 Crush,搔首扭籮,野性味濃。


EO2幕前事業停滯不前,故 Eddie近年入股「華星冰室」,開張時有陳奕迅撐場,又專注玩馬拉松。



口味貫徹




Eddie背住正印朱慧敏偷食的新女 Crush,外形氣質跟甫出道時的朱慧敏甚為相似,屬媚態萬千,扮演小三角色入型入格的類型。二人身材有得揮,但論事業,當 model的小三 Crush就輸晒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()