我話晒失緊戀,俾啲面好喎!(設計對白)
我肯同你唱已經俾足面!(設計對白)
蕭公子將貨就價只肯唱八首歌,搞到何韻詩要唱多六首歌,撐起三分二個演唱會。

國台扮

100萬唱 8首歌 蕭敬騰自封台灣 Eason

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

上個禮拜飛 嚟香港同失戀何韻詩孖住開騷 嘅蕭敬騰,聽講由磋商合作,直到正式開騷,蕭公子開出 嘅 4條辣招:不減價、不宣傳、不總彩排、不唱拍檔何韻詩的歌,激到製作單位同演唱會監製幾乎爆血管。
靠歌唱比賽《超級星光大道》一夜成名,蕭敬騰今年更加憑電影《殺手歐陽盆栽》攞到香港電影金像獎最佳新演員。唱又得,演又得,世界巡迴騷 啲飛又賣得,蕭公子幻想自己同陳奕迅 level睇齊,去強國登台企硬 65萬人仔唱 3支歌,今次算好俾面香港,收 100萬港紙一場唱 8首,但我想話, Eason強國價 3首歌 150萬人仔起跳,蕭公子,你未有耐喎!




唔做宣傳、唔肯彩排,早前只有何韻詩單拖到 band房練歌。


現場九千座位,以蕭公子嘅 fans最多,收花都收到手軟。

樣樣企硬


一齊開騷,但只係彩排過一次,眼神一致又攬又笑,其實只係交戲。

一連兩場《何韻詩 x蕭敬騰異人世界演唱會 2012》,上個禮拜五、六( 7月 6及 7日) 响灣仔會展舉行。
原本主辦商想開騷前安排兩位主角開記者會谷飛,但蕭敬騰 say no,之後同監製傾演唱會內容,蕭公子更加意見多多。
聽講原本想安排兩個互唱對方作品搞氣氛,但蕭公子以唔熟對方 嘅金曲為由,企硬,唔唱,都算,演唱會以 Rock為主題,揀歌當然唔可以離題,但蕭公子為宣傳新推出 嘅 Jazz大碟,係都要唱碟裡面 嘅歌。

收少 啲唱少 啲


要求天天都多,蕭敬騰更以大中華歌手自居,開價 100萬一場,覺得自己收平 咗,相對地連歌都唱少 咗,成晚唱得 8首,搞到失戀詩要唱足 14首拖延時間,歌酬仲要平一截,收得 60萬一場。
乜都就晒蕭敬騰,佢更加唔肯現身演出當日下午嘅總彩排,搞到臨完騷同何韻詩合唱《海闊天空》,先發現蕭公子 嘅廣東話歌詞有六成唔 啱發音,兩個同台 jam歌亦毫無默契。
盲都睇得出有人「是但唱」,蕭公子承認只係彩排過一次:「我有信心,一次(彩排)就夠,(你唱《海闊天空》發音退步了!)沒有呀!我練了一個月!」唔出奇,謝金燕都話自己唱《嗶!嗶!嗶!》廣東話字正腔圓 㗎!即係《 Amazing Grace》定係《阿 May升 grade》,你話邊個先係錯!




攞咗金像獎最佳新演員,加上唱片、演唱會大賣,蕭公子自覺同 Eason嘅地位看齊。(《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()