再為人父的李霖恩,上週四在產房內抱住剛出生的龍仔 Christian,感動又興奮。

名人私生活

李霖恩生 8磅 B 李少光退休湊孫

2012年07月12日 ~~ 第1166期 香港《壹周刊》

三十一歲的的李霖恩,近期在三線劇連環曝光,雖然都只是做配角,好彩台型搭夠。人氣升事業旺,上星期他再為人父,太太誕下八磅龍仔,與長女剛好湊成一個「好」字。
而他剛退休的父親、前保安局局長李少光,以前負責睇實香港 嘅治安,最新任務就要親自落場護孫返學,「阿爸呢幾日要幫手湊住個大女。」

臨盆勁擦


已有一女的李霖恩( Glen),上週四向公司請一天假,陪任職護士的太太方燕凌到沙田仁安醫院分娩。太太朝早八時剖腹生仔,帶點疲倦的 Glen,下午才有空到附近的茶餐廳飲杯咖啡提神,喜獲麟兒的他說:「係仔,八磅二,我都估唔到咁大隻,英文名諗住叫 Christian,不過爺爺想叫 Gabriel,(中文名是否由爺爺改?)未必啦,我會請教一位老師改,佢係一位好有文學修養的老師,教我媽媽畫國畫,我大女李清宜都係佢改。」徹夜未眠的他雙眼布滿紅筋,「今朝五點就要來到醫院。」
兩公婆還在入院前一晚衝刺擦餐勁, Glen說:「太太今次佗第二胎比之前辛苦,有段時間食乜嘔乜,好多 嘢都唔食得,噚晚拍完《愛•回家》收得早,同老婆約埋李家聲去食餐勁,老婆連生蠔都照食,因為愛吃,太太今胎重了三十磅。」連 Glen自己也增磅不少,入院時太太的血糖指數差點超標。
已有一次入產房經驗的 Glen,坦言臨入手術室時仍有點緊張:「感覺有點驚,本來我太太有諗過順產,不過第一胎開刀,如果第二胎順產時,有問題先改開刀會有機會焗親 BB,所以唔敢搏。」


問 Glen他的父親李少光有沒有說 BB似誰?「佢冇講喎。」


忙了整晚,翌日下午太太入睡後,他才有空出外買報紙、飲杯茶。

爺爺湊孫


本週日李霖恩接了太太和囝囝回家,一家四口來張大合照。

再做爺爺的前保安局局長李少光,上月尾正式退休,隨即飛往昆明旅行數天,上週三晚趕及回來抱孫。榮休後,他的首項特別任務就是湊孫女返學, Glen說:「呢幾日爺爺要幫手湊住大女,今朝一早佢自己揸車送孫女返學,好彩個女肯跟阿爺。」
由於大女好黐身,當知道媽媽佗住細佬已懂得呷醋,「佢知道有細佬識得呷醋,之前我買 咗份禮物代細佬送俾家姐,佢先覺得細佬都好錫佢。」今年兩歲八個月的大女清宜,已有四十磅重,愛吃的肥妹仔,甚得爺爺嫲嫲疼錫,「個女好老積,有次對住我 哋講,你 哋唔好縱壞我啦,笑死爺爺。」

好腳頭


這個 BB認真好腳頭,爸爸的事業都似被帶旺,皆因 Glen入行十一年,由兒童節目做起,一直只做閒角,雖然《心戰》收視一般,但他自薦演出的調酒師角色卻相當突出,令他備受關注,「以前工作唔多,得閒就進修吓,考 咗個香港專業調酒師證書,見有個咁嘅角色就去問監製戚其義,估唔到個角色咁有 noise。」
近兩個多月,打開電視機,黃金時段的三線劇他都有份演出,剛跟無 綫續約三年的他滿意地說:「好開心,有人工加,仲加得唔錯添。」


最近無綫八點至十點半的三線劇集, Glen都有份演出。
《心戰》


《愛•回家》


《衝呀!瘦薪兵團》


太太方燕凌在生仔前一晚擦餐勁。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()