馬國明解畫:我幫諸葛亮做事,但加 咗自己意見去做,搞到出 咗問題,點知俾諸葛亮篤 咗出 嚟,搞到要入獄,想知我犯咩事大家自己睇啦!

滾熱辣

爆三國結局 林峯篤馬明入獄

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

近年內地大熱的電視劇《步步驚心》、《宮》及《靈珠》等,大玩穿越時空橋段,熱潮南下香港,帶挈《回到三國》首集高開 34點(約 220萬觀眾)。 MK仔馬國明(司馬信)大鬥足智多謀的林峯(諸葛亮)。講頭腦梗係諸葛亮勝一籌,但講到溝女,馬明就勁過 chok峯。馬明仲爆雖然在劇中搞笑為主,但結局好悲情。佢同楊怡分隔兩個時空,再見亦是訣別時,已經是老人家的佢,心臟病病發,死在愛人前。

兩做無間道




司馬信原本幫諸葛亮做事,但被諸葛亮判入獄。司馬信出蠱惑招逃獄,更憤而投奔曹操,加害諸葛亮。後來司馬信終明白曹操不可靠,在赤壁之戰時,他反充當二五仔,做無間道為諸葛亮提供情報。




唔少人覺得《回到三國》與《尋秦記》差唔多,不過古天樂 喺《尋秦記》有勇有謀,而我就一事無成,最想不勞而獲。有好多人陰諸葛亮,我後來做埋佢徒弟,就梗係要幫佢剷除 啲小人啦!司馬信覺得諸葛亮真人好型,所以劇中我成日都會話林峯好 chok。

拍攝時由於老臨罷工,所以劇中人山人海嘅場面都要出動電腦效果。不過呢瓣一向係無綫弱項,而首集出現嘅打機場面(圖),亦被觀眾寸爆。





唱情歌 冧女


在現代,司馬信愛溝女,去到古代一樣風流。佢教古代靚女唱英文歌,仲教佢 哋擺 pose扮可愛。司馬信性格跳脫又口花花,同嚴肅 嘅八股佬相比,自然成為女人蜜糖啦。


本着「認真就輸了」的司馬信,向來最叻在網上溝女,估唔到佢嘅溝女招去到古代一樣啱用。


馬國明解畫:我會唱〈 You are always on my mind〉同張國榮 嘅歌楊怡同班女仔。歌詞改編咗,但古代 嘅楊怡都係聽到一頭霧水,不過就好有喜劇效果。

重遇楊怡即死


司馬信最初以為自己一年後就可以返回現代,本住獵艷心態的他,一心諗住溝番件古代菜,於是向楊怡埋手。同楊怡一夜風流之後,司馬信卻始亂終棄。直至楊怡死心欲嫁人,司馬信至知道自己真心愛上對方。


司馬信要靠天文異象至可以穿越時空。他重返現代之後,好想回到三國,但要苦等三十年至有機會,最終他可以重回三國,並死在楊怡身旁。


馬國明解畫:個結局我都幾悲情 㗎!我返到現代後,一直都等機會重返三國。但當個機會 嚟,我已經六十幾歲,畫面見到我心臟病發死 喺楊怡身邊。拍攝時其實留 咗一 啲空間俾觀眾諗下,到時大家可以自行判斷我同楊怡係咪可以再續未了緣!



打電話問歷史


三國涉及好多大家耳熟能詳 嘅歷史大事,不過身陷三國的司馬信就唔熟歷史,遇到危急關頭時,要 send SMS向現代 嘅細妹司馬娟(樂瞳)求救,要佢幫手 check歷史。

馬國明解畫:我每次 send完訊息都會即刻熄手機,希望慳番 啲電,不過劇情去到一半時,個電話終於冇電,好彩有班古代朋友幫忙咋!咁多歷史場面當中,我覺得火燒連環船呢一幕 match得幾好,真假歷史夾埋一齊好配合、好有趣。


發現電話冇電,馬明眼都凸埋!


司馬信同司馬娟(樂瞳飾)已經成日靠 SMS通訊,回到古代嘅司馬信又只可以聯絡到司馬娟,於是阿妹做阿哥軍師。

林峯被迫納妾


司馬信向劉備獻計,話要同諸葛亮對親家,至可以碼住諸葛亮。劉備信以為真,於是把親戚糜玉(何傲兒)嫁俾諸葛亮做妾侍,令到本已自卑的諸葛亮妻子黃月英(梁嘉淇)更感不安。諸葛亮為了安撫愛妻,一度想離開劉備,和妻子歸隱田園。


司馬信一心想將何傲兒飾演嘅糜玉嫁俾諸葛亮做妾侍,諸葛亮唔單止拒絕,更令兩師徒關係決裂。


林峯解畫:諸葛亮雄才偉略嗰方面大家睇得多,今次我哋就用多啲筆墨去描述諸葛亮私底下嘅為人。劇中我嘅太太黃月英係一個病壞,所以成日要照顧佢,講我點樣去平衡同太太之間嘅關係。我需要一個賢妻,黃月英絕對係,成套劇入面黃月英係幫咗我好多,我哋之間嘅感情都幾好睇。

港男十八式




林峯爆料,話馬國明最煞食嘅「港男十八式」,其實由監製劉家豪度出嚟,加埋馬明生鬼嘅舞步,搞到林峯都忍唔住話:「演唱會真係可以考慮跳佢隻舞!」




馬明嘅現代人思想方式喺古代係唔 work,我同馬明思維唔同,我做嘅嘢佢唔明,佢做嘅嘢我更加唔明,會有好多文化衝突,都幾得意!我自己都係一個三國迷,今次劇情同歷史有少少改動,希望三國迷諒解,不過觀眾都可以重溫三國歷史嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()