八號風球開餐
上月 29日,阿 Sa和 William到九龍塘又一城的意大利餐廳「 Amaroni’s Little Italy」食飯。記者進入餐廳內影相時, William即時嘴藐藐說:「放過我哋啦!」

娛聞樂

歌唱老師爆冇上堂 走音 Sa瘟仔大過天

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

無綫上周六( 7日)舉行的《翡翠歌星紅白鬥》,雖然雲集全台歌手鬥足三個鐘,但平均收視只有 19點。不少歌手的低級表現淪為全城笑柄,當中蔡卓妍(阿 Sa)演唱其 hit歌〈下一站天后〉時,頻頻走音,不堪入耳。
事後阿 Sa堅稱表現 OK,更揚言「一星期練足五日歌」。不過記者聯絡過阿 Sa的歌唱老師 Christine Samson,她竟說:「我冇見佢咁耐,你話有冇上堂呢?」
先天唱歌資質欠奉的阿 Sa,後天亦疏於練唱,近日更只顧瘟仔。早前記者就拍得她和男友陳偉霆( William)八號風球依然拍拖開餐。戀愛大過天,阿 Sa明顯懶理下一站仲係咪天后。

阿 Sa雖然四度掛 Twins牌頭開紅館演唱會,但歌唱實力向來一般。不過她始終累積了 11年的舞台經驗,近年演唱亦趨穩定,即使單飛出碟,也取得不俗成績。


為避記者追蹤,二人離開餐廳後,就前後腳搭貨鬆人。


走音 Sa連日來被插得體無完膚,周一( 9日)中午,她終於在微博耍冧,更揚言會努力裝備自己。

走音近十次


不過阿 Sa在《紅白鬥》的表現實在差強人意,唱一首歌走音走近十次。最離譜的是,當晚她還未察覺自己表現惡劣,更向現場記者說:「我呢排都有練歌,一星期上足五日堂……我真係有努力學唱歌。」似為走音掩飾。
阿 Sa自知歌唱天份有限,早年曾搵過歌唱老師 Christine Samson學習用聲方法。 Christine在娛樂圈可謂桃李滿門,連容祖兒、衞蘭等唱得之人也向她拜師學藝。走音 Sa出醜後,記者聯絡 Christine,她愕然說:「吓!我冇睇過報道,唔知有呢件事呀!唔係咁大件事吓嘩!有時上台表演真係好難講,佢會唔會唔夠瞓呀?」記者告訴她阿 Sa自稱一星期上足五日堂, Christine就感到奇怪,說:「我屋企有啲事,之前返咗加拿大,唔喺香港。佢本身又咁忙,我冇見佢好耐,你話有冇上堂呢?」記者再問 Christine覺得阿 Sa唱歌資質如何,她未有正面回答,只說:「佢係一個好勤力嘅歌手,有時喺唱歌上發掘到啲新嘢都即刻同我講,不過我都會搵吓佢了解吓呢件事(走音)。」


阿 Sa和 William拍拖兩年來,經常夾時間放假,本刊曾拍得二人去年到布吉度假。


William因阿 Sa名氣而水鬼陞城隍,有指女方豪氣一擲二千萬,兩人於跑馬地築愛巢共賦同居。《 FACE》圖片

William扮代表護女友


要由零唱功操到變成唱得之人,的確要花時間,不過阿 Sa就情願將這副心神放於感情上。阿 Sa近年經常被安排返內地和阿嬌合體開巡迴演唱會,所以她和男友 William聚少離多。據知阿 Sa經常遙距 check實男友行蹤,一返港便要急會男友。
上月 29日,當晚由於懸掛八號風球關係,阿 Sa和 William的工作臨時取消,二人便相約到九龍塘一間意大利餐廳開餐。他們發現記者後, William隨即保護女友,「你哋影夠喇啩,影完未呀?」態度惡劣。身旁的阿 Sa就粒聲唔出,向鏡頭報以微笑。
阿 Sa走音事件愈鬧愈大,作為忠心男友的 William當然幫到出口,他說:「大家唔好因一次表現去判斷。」而阿 Sa就 Christine指自己冇上堂,她則解釋是一場誤會:「我嚟緊新碟想有啲新唱法,所以搵咗新嘅老師。但 Christine都好好,我會再努力!」


出事現場
《紅白鬥》當晚,一開聲就走音的阿 Sa原本在台上唱歌,之後就落台捉兩名 fans上台一齊唱,而該兩名 fans聲音還比阿 Sa響亮。


後台遮醜
記者將走音真相告知阿 Sa,阿 Sa隨即眼濕濕,更用手機遮住喊樣。《蘋果日報》圖片

星級導師




菲律賓裔的 Christine Samson,是六十年代著名樂隊 D’ Topnotes主音,擅長唱多種語言歌曲。她 98年開始全職教唱歌,門生多不勝數,包括蘇永康、周慧敏、楊千嬅等,每小時收費至少一千蚊。之後她更開辦歌唱學校和 studio,發掘樂壇新星及幫人監製唱片等。




Christine曾和 Uncle Ray合作推出英文大碟。


Christine的歌唱學校中放滿她學生送來的簽名 CD。《 FACE》圖片

網友插爆


雖然《紅白鬥》最高收視只有 21點,但坊間迴響極大,而走音 Sa更惹來網友洗板式插爆,有網友甚至認為阿 Sa身旁的兩位 fans唱得還好。







藝人幫口


雖然阿 Sa今鋪擺明爆,但不少藝人力撐阿 Sa出醜也情有可原。

Alan@Mr.:降咗 key




冇得上《紅白鬥》的環球旗下組合 Mr.主音 Alan說:「我見阿 Sa同 fans握手,只係降咗少少 key。」降咗 key來唱原 key,都幾離譜。

單立文:鍛煉少




《紅白鬥》評判之一單立文:「依家歌手少咗機會唱 live,鍛煉比較少,希望佢將來改善。」不過阿 Sa經常出埠登台,都唔算少機會唱 live。

泳兒:驚走光




與阿 Sa同屬英皇的泳兒說:「女歌手上台着住高踭鞋,又要顧住行路,有時又驚走光,體諒吓啦!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()