眼利到實
媽咪姐企定都不過幾秒鐘, Gigi即時發現到,反而佢身邊助手同店員都唔知發生咩事。

媽咪姐

梁詠琪千里眼

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

藝人出街,時刻都會打醒十二分精神,梁詠琪係當中嘅人辦。

早輪媽咪姐喺 ifc撞見梁詠琪( Gigi)。依家做咗人妻嘅佢,當日孖埋助手去 shopping,心情似乎幾靚。佢先睇咗半個鐘衫,再轉場入咗一間專賣法國芭蕾舞鞋嘅舖頭睇鞋,唔夠 15分鐘, Gigi就扑槌買咗 4對。俾錢嗰陣, Gigi仲好眼利發現到媽咪姐,動作快到連佢身邊人都未知發生咩事。之後佢好識做,任影唔嬲。出舖頭時,仲對住媽咪姐笑口噬噬打招呼。今時今日咁嘅被影態度,抵讚!


回望開心笑
經 Gigi提醒,眾人先意識到媽咪姐嘅存在。當日 Gigi掃咗 4對鞋,埋單 14,000蚊。


主動打招呼
Gigi除咗夠眼利,仲好識做,一出門口就同媽咪姐打招呼,真係 nice!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()