博出位

黑超兵團

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

呢個星期陽光勁猛烈,皆因啱啱過完小暑,大暑又就嚟殺到,真係曬到阿媽都唔認得。最鍾意戴超嘅藝人一於唔執輸,拎副黑超出嚟擋陽光,扮有型之餘又可上載靚相上微博。
咁多副靚超之中,最與眾不同係 Sammi嘅陶瓷黑超鏡框,人手製作獨一無二,包唔會同人撞超。不過男友許志安嘅烏蠅超就比較大路喎!

鄭秀文潮爆鏡框




潮流達人 Sammi擺咩上身都特別潮,今次呢副用陶瓷製嘅鏡框, Sammi貪佢係 handmade製作,全世界得一副夠矜貴。不過咁大嚿陶瓷擺上塊面度咁浮誇,相信得佢先戴得好睇。
浮誇黑超唔止得一副, Sammi仲有另一副充滿夢幻嘅黑超,一樣咁搶!







許志安 chok到爆


可能同 Sammi就快好事近,安仔近日都積極返大陸登台搵真銀。今次到武漢會歌迷,搭車途中都不忘戴超晒 chok樣益歌迷。





謝婷婷安志杰晒恩愛


打風都打唔甩嘅謝婷婷同安志杰,不時上載溫馨合照到微博,今次兩個坐遊艇出海,戴住靚超對住無敵海景晒恩愛,連徐濠縈都留言笑婷婷係小鳥依人。





趙薇晒幸福


喺大陸紅爆嘅趙薇難得有假期,同阿媽齊齊戴超享受陽光,玩自拍擺出無聊甫士,兩母女都好貪玩喎。





林夏薇晒靚膊


林夏薇一邊揸車一邊自拍都幾危險,不過佢着住 tube top嚟襯方形巨超,感覺好夏日,晒吓靚靚膊頭,仲可以 sell青春活力。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()