江若琳個 look睇得之外,估唔到跳起舞嚟都有板有眼,加埋對黑白分明嘅波鞋,搶晒鏡啦!
波鞋牌子: Adidas
size: 36
價錢:$1,399

小特搜

女鞋子

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

早兩期媽咪姐搜羅咗「男鞋子」,由於反應熱烈,徇眾要求下,今期輪到「女鞋子」喇!
天時暑熱,女藝人着鞋全部以輕便為主,波鞋、涼鞋一樣咁 like,江若琳同萬綺雯兩個形象咁唔同嘅女藝人,原來都一樣喜愛鮮色潮款波鞋。

江若琳襯到絕


我呢對波鞋喺專門店買,特登為咗今次出席無綫個歌星騷去買。出門口前我襯咗好耐,先搵到呢條褲襯對鞋,係咪襯得好絕呢?

楊思琦清涼爽


天氣咁熱,我通常都會着露趾涼鞋,清涼啲嘛!我屋企嘅涼鞋超過十對,黑色最多,易打理又易襯衫嘛!


思琦妹話有踭涼鞋會令雙腳睇落修長啲,咁佢要着多啲熱褲同短裙益街坊喇!


涼鞋牌子:不明
size: 36
價錢:$799

萬綺雯超輕巧


我買波鞋首要條件係夠輕,跑跑跳跳都唔會笨重,款式反而係其次,顏色最緊要夠搶,呢對合晒我要求。


萬綺雯加入 TVB第一套劇《老表你好!》就坐正做女主角,蚊蚊擁有招牌 42吋長腿,着咩鞋都咁好睇啦!


波鞋牌子: Nike
size: 38
價錢:$899

沈卓盈焗臭腳


藝人入廠拍劇前都會着住拖鞋鬆一鬆,輕便吖嘛!呢對毛毛拖鞋唔算好焗,電視城冷氣出名凍,我覺得好舒服。


沈卓盈話公鞋(服裝間提供的鞋)雖然消過毒,不過都唔想着得太長時間,所以佢自備呢對毛毛拖,但天時暑熱,腳汗一定會有囉,會唔會焗臭腳㗎?


拖鞋牌子:不明
size: 36
價錢:$349

鄭融夠跳脫


我平時都成日着有踭嘅鞋,因為唔夠高嘛!不過今次要跳勁舞,惟有着平底波鞋。我買波鞋多數揀高筒,顏色同款都要夠潮!


有跳舞根底嘅鄭融,上星期為《翡翠歌星紅白鬥》積極練舞。佢話有贊助商送波鞋,今次專登揀對紫色波鞋襯番件衫!


波鞋牌子: Nike(贊助)
size: 35
價錢:$899

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()