就快 25歲嘅「花邊教主」出名好身材。但當日所見,佢多咗個大肚腩,加上有個 fit爆男友喺隔籬襯托,明顯相形見絀。

出外埠

花邊教主活得比你肥

2012年07月13日 ~~ 第885期 忽然1周

花邊教主」 Blake Lively早前雖被「情場鬼見愁」里安納度速撇。但佢叻女,火速搭上「綠燈俠」賴恩雷諾士,對方不單止比里安後生,而且身材 fit到漏油。


你可能話,藍色波點梗易着肥人。事實係國慶之後一日( 5日), Blake紅白三點式坐船出湖遊玩,喺冇遮冇掩之下,巨腩現晒形。

唔知係咪執到好籌而樂極忘形呢?上周三( 4日)美國國慶,「花邊教主」喺屋企後花園開 P,仲同男友情侶泳衣上陣。之但係養眼程度相當低。先不論泳衣款式老套,單係「花邊教主」嗰個肥腩,已經煞咗一半風景。不過咁,活得好先容易心廣體胖啫。肥少少有乜所謂,有人認頭咪得囉,呵!

講開「花邊教主」,不得不提佢過氣男友里安納度。早前里安同新歡 model女友 Erin Heatherton到夏威夷旅行。女嘅 fit爆,男嘅賤肉仍然橫生。情況同「花邊教主」有啲似。





arrow
arrow

    tvblife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()