客廳窗台盡覽維港,但袁彌明仲嫌細,「呢個窗台面積算接受得到,某啲樓盤嘅窗台直情佔咗全屋面積嘅半成。」

星悅居

居高臨下 袁彌明

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

呷着一口濃茶,細嚐法式甜點,飽覽維港景色,今年 32歲的袁彌明,難得忙裏偷閒,享受海景。「香港人工作時間咁長,返到屋企仲要做嘢,生活點會真係咁寫意吖!」她慨嘆地說。
由港姐變身商人,再由商界踩入以男性主導的政治領域,袁彌明回到家,最想放下滿身稜角。「望番出窗,見到香港回歸 15年嚟,變得愈嚟愈差,自自然然又會諗番政治呢個議題。」
人望高處,惟高處不勝寒,壓力負擔接踵而來。

 

袁彌明家居



客廳偌大的窗台,可以近距離俯瞰尖沙嘴對出的維港,真正飽覽九龍半島美景。袁彌明笑着說:「呢度個 view真係無敵,連半島酒店頂樓直升機起飛降落都睇到,住喺呢度條氣都順啲。唔似李嘉誠啲樓盤咁,明明喺新界區都可以自稱座落市區咁離譜。」


零污染廚房
廚房設於客廳同飯廳之間,面積約八十呎,「設備都齊全,但我平時就好少用焗爐煮嘢,多數整沙律,所以好乾淨。」



5萬租一手樓


去年初,袁彌明以五萬元月租,進駐尖沙嘴豪宅「名鑄」 52樓的一個千二呎單位。扑槌租住當日,依然記憶猶新。她說:「呢度平均呎價挨近三萬蚊,呢個單位要成三千三百萬,買幾乎係天方夜譚。依家用五萬蚊可以租到呢個單位,仲要係一手樓,業主每年嘅回報率其實好低㗎咋,難得有個筍盤,我睇完樓即刻落訂。」
雖然進駐豪宅,但袁認為裝修毋須過分奢華,「屋企最緊要舒服自在,唔通我喺屋企睇電視都穿金戴銀咩!我所有傢俬基本上喺宜家傢俬搞掂晒,貪佢價錢夠均真。而且我無花過一毫子去裝修間屋,因為呢度本身用料唔錯,一手用家就係有咁嘅優勢。」




飯廳當書房
袁彌明索性將飯廳變成書房,「既然平時少煮嘢,都無謂整張飯枱阻碇。」而掛在牆上的時鐘和書枱旁的座地燈,全部購自內地,「內地家品店成本低,所以賣嘅嘢都係平啲。」


廁所豪華
千二呎單位中有兩個廁所,部分牆身以閃爆雲石設計。


窗簾做玄關
客廳接近二百呎,袁彌明最滿意自己購入的梳化,「張梳化可以坐四個人,但感覺唔會好阻碇。最主要係平,五千蚊有找。」


近正門位置,袁彌明除擺了鞋櫃,亦放了一面全身鏡。「出門口前都可以 re-confirm自己個 look得唔得。」她更加上兩襲窗簾來當作玄關。

獨居的智慧


小學讀過寄宿學校,大學到過美國留學,一個人生活對袁彌明來說,從來不是障礙。「生活上有時真係會遇到問題,因為呢間屋長期開窗,試過飛蟲走入嚟,嚇到我死。但諗諗下唔化算,冇理由俾佢嚇成晚咁蠢,咪拎住個鑊拍死佢囉!呢啲恐懼始終要克服。」
今年農曆新年,窗外看到璀璨的煙花,但袁彌明就一個人在屋企欣賞。「話唔寂寞係呃你嘅,但都要面對㗎啦!」由於業主收樓放盤,袁彌明即將會搬去跑馬地新居。「梁振英上場後,樓市隨時會跌,所以我明白業主想趁高價甩咗層樓。新屋係自己買,希望真係會有頭家啦!」


袁彌明的睡房十分簡單,她解釋:「我唔想瞓覺嗰陣有壓迫感,所以唔會有多餘的擺設。」雙人牀旁邊放了一張地氈,袁坦言有時會在地氈上做瑜伽。


書架上放滿關於政治和創業的書籍,「開頭做生意唔識得包裝營銷策略,所以買咗好多書。基本上我屋企所有書都睇晒,留番嗰啲全部都係參考書。」


袁彌明認為走廊的凹位設計是敗筆,所以她在宜家傢俬買了一個六層書架來補不足。「香港嘅新樓唔多唔少都有呢類問題,唔想浪費呢個位。」


Birkin放櫃頂
袁彌明將第二間睡房變成衣帽間,而三個價值共 25萬的 Hermè s手袋,由於包裝盒相當大,所以她將手袋和盒一併放上櫃頂。




全櫃 Chanel
第二間睡房的另一邊,袁彌明就置了一個大鏡面衣櫃,其中一格更放滿 Chanel的首飾和銀包。




「名鑄」以酒店式住宅包裝,所以電梯大堂和走廊也設計奢華,欠缺「家」的感覺。



採訪撰文:袁凱傑
攝影:周義安、湯文峯 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()