玄彬唔係咩花美男,但卻擁有一份難以言喻嘅魅力。就似佢入伍前所拍攝嘅新一輯寫真集,留鬚造型加深情目光,令亞洲女 fans為其痴迷。

亞熱帶

玄彬 男妓爆紅

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

韓國型男玄彬,憑韓劇《我愛金三珣》一躍成為韓國「新世代最耀眼明星」。 2010年,跟河智苑合作《秘密花園》,劇集更攻陷中、日、台、韓一眾劇迷,人氣爆燈。同年又夥拍中國女星湯唯拍話題電影《晚秋》(香港上映中),玄彬飾演一名專呃女人錢 嘅男妓,電影北美爆紅,玄彬更被稱為「亞洲超級男星」。正當事業高峰之際,玄彬去年 3月 7日卻要暫別藝壇,入伍從軍。
話咁快,玄彬將完成為期 21個月 嘅軍訓,今年 12月 6日便退伍。
最近張東健出口幫老友玄彬賣廣告︰「我們熱切期待玄彬的回歸。」
唔少電視台同電影商已經為玄彬度身訂做劇本。
咁多人照,退伍後玄彬一樣大把世界。

今年剛滿 31歲 嘅玄彬(原名金泰坪), 03年由男模晉身演藝界,出道兩年,發展平平。 05年,與 30歲演技派女星金萱兒合拍《我愛金三珣》,當年只得 24歲 嘅玄彬飾演嘅三石少爺,有錢又靚仔,卻偏偏愛肥女三珣愛得要死,形象討好,即時成為韓、港、日、台女性殺手,風光無限好。


《我愛金三珣》
玄彬同金萱兒嘅《我愛金三珣》,掀起剩女嫩男配熱潮,更令玄彬從此登上高峰。


《秘密花園》
以靈魂穿越為題材嘅《秘密花園》,因劇情新穎及帶有少少懸疑,令玄彬及河智苑兩人人氣同時提升。


電影《晚秋》
電影感覺好淒美。湯唯飾演因殺夫喺美國踎監嘅中國女人愛娜,一次假釋機會,在旅程中遇到喺美國以男妓為生嘅韓國男人勳(玄彬飾演)。兩人陷入短短嘅 3日戀情。


玄彬同湯唯喺戲中一個激吻鏡頭長達分半鐘,破咗韓國影史上最長接吻戲紀錄。

《秘密花園》創高峰


可惜《我》劇後無以為繼,雖然人氣依舊,但無論電影或電視劇,都未能再顯鋒芒。直至 2010年夥拍河智苑拍《秘密花園》,劇集瘋魔亞洲,令其人氣登上頂峰。《秘》劇餘威未了,年尾再破天荒與拍《色戒》成名的大陸女星湯唯拍電影《晚秋》。
《晚秋》講兩個異鄉人,一個係專呃女人錢 嘅軟飯王;一個係殺夫 踎監,因父喪獲假釋 7日 嘅女犯,兩人偶然邂逅發展出一段短暫情緣。因為全片 喺美國西雅圖拍攝,所以電影於北美上畫時,立即成為話題電影,更被獲邀參加第 35屆多倫多電影節(媲美法國康城影展)。
事業得意,但愛情卻波折重重。玄彬出道以 嚟,緋聞唔少,但全部係冇米粥,得其親口宣布證實女朋友身份嘅,只有韓國人氣女王宋慧喬。呢對韓國人眼中嘅金童玉女 08年合作拍電視劇《他們生活的世界》撻 着。《他》劇雖然有兩個巨星坐鎮,可惜明星效應失靈,收視滑鐵盧,所以兩人高調公開戀情,就被指為谷收視做宣傳。兩人戀情維持 3年多,人人以為打風打唔甩之際,玄彬卻喺 2011年 3月入伍前宣布分手。


混在同期入伍新兵中, 30「高齡」玄彬備受注目。


高調拍拖
和宋慧喬熱戀期間,兩人出席活動時毫不避嫌,高調晒恩愛。


早前網上突流傳玄彬和李世恩(《大長今》奸女阿烈)合拍嘅泳裝廣告,更嘲笑玄彬係「有肉冇肌」。據云玄彬得知後,笑言係「人生奇恥大辱」。


張東健不但喺新劇《紳士的品格》中提及玄彬,更喺微博幫玄彬作回歸預告。

人氣被軍方利用


玄彬入伍初期,因為人氣關係,被所屬海軍陸戰單位及韓國軍方用到盡。喺正常操練之餘,還要不時出席軍方活動,又以其軍旅生活為主題推出寫真集,於日本及台灣發行。軍方的行徑,令玄彬經理人公司 AM娛樂十分不滿,他們認為玄彬只是普通士兵而非演藝士兵,連民眾亦指摘軍方利用玄彬斂財。
眨吓眼,玄彬尚有唔夠四個月就退伍。一向視玄彬為細佬嘅韓國阿哥張東健,已在微博預告﹕「我們熱切期待玄彬的回歸。」其實唔止玄彬老友期待, die hard fans更係等到頸都長啦。


馬拉松大賽
玄彬入伍唔夠一年,就俾軍方利用,派去參加馬拉松大賽及其他活動,惹來各方指摘。


晉升一級兵
玄彬於今年初,獲晉升為一級兵。


嚴格訓練
玄彬並非少爺兵,喺接受各種各樣訓練時,表情嚴肅,姿勢和動作均表現得十分利落。


休假 Shopping
5月初,玄彬趁休假,獨自到狎鷗亭 shopping購買父母親節禮物。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()