插圖: Wendy

揞名爆

「眼大大」狂折

2012年07月20日 ~~ 第886期 忽然1周

唔少人同媽咪姐講過,話睇親《忽周》見啲女明星唔係去名店掃貨,就係去睇樓。嘩!買豪宅都好似買棵葱咁易,真係羨慕死人嘞!

嗱,就咁嘅,一班圈中女星的確財來自有方,但係咪真係買得咁疏爽呢?又未必囉!好似得閒無事就 high tea兼睇樓嘅「眼大大」咁,佢最近係就係成日去睇某個特色豪宅,不過睇呀睇,始終都係得個睇字。咦,但佢明明早年搵落唔少,依家又有一條境外「大水喉」射住喎,無理由買唔起啫?無他嘅,據地產界二五爆料,呢位圈中靚女原來有鋪折癮,每次買親豪宅都猛咁講價,總之拉長戰線,就算無八折,講到九五折都好!同我哋呢啲師奶仔無分別。不過,今次呢個發展商覺得自己啲單位市場罕有,一個仙都唔肯減!所以「眼大大」咪好唔忿氣,睇咗幾次都買唔成囉。
吖,講開又爆多單料俾大家聽,話說樂壇阿姐「母后」都鍾意買樓投資㗎,雖然佢眼光一般,蝕多賺少,但講到嘢,就一啲都唔輸蝕!據啲地產經紀講,話佢最鍾意向發展商電器、傢俬之類,總之見到示範單位有啲乜,佢都話要。講真,依家啲豪宅好多嘢都包晒,「母后」再,亦只係多少少啫!所以話,女人無論幾有錢,講價都係終生興趣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()