同我一齊就預咗(設計對白)
吳卓羲年半來原來一腳踏兩船,背住張馨予偷食富家女,認真花心。

大封面

吳卓羲背張馨予偷食 隱形女友爆縱慾生活

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

情場浪子吳卓羲,與國產女友張馨予拍拖年半以來,女方頻頻出招迫男方認頭,其間兩人多次離離合合。正當吳卓羲屈服發表愛的宣言箍煲,張馨予卻反高潮偷食內地紅小生李晨,更高調宣布與吳卓羲分手。
以為吳卓羲被大陸女星玩謝,無奈死撐︰「記者問我才知道(分手)……佢開心就夠!」其實他一直背住張馨予,與圈外女友×小姐秘密交往。而飽嚐三角戀煎熬的×小姐,最終難忍男友一腳踏兩船,向本刊大爆被吳卓羲收埋年半,及為了迎合男友性癖好影裸照。其間兩人尚有大量情慾短訊及吳卓羲命令她拍情慾照的錄音,男方縱慾生活暴露無遺。







吳卓羲愛高䠷妹,張馨予及×小姐一樣,樣靚身材正!


富貴×小姐
佢好識我做愛(真實對白)
不願公開真名和樣貌的×小姐,年半來和吳卓羲偷偷摸摸之餘,更拍下不少裸照,接受訪問時更不禁飲泣。

狂發色慾短訊




吳卓羲和隱形女友交往後,經常和對方以 SMS和微訊(國內通訊形式,用法似 WhatsApp)兩個渠道溝通。不過吳卓羲與對方的對話內容,經常刻意提及性事,用字露骨。

自拍裸照


吳卓羲收埋隱形女友年半期間,經常自拍牀照和裸照色誘對方,最後更開到口話要交換裸照。

牀照上牀


今年 4月,身在外地拍戲的吳卓羲慾望高漲,於是就自拍牀照,更遙距叫×小姐一齊瞓。





半裸落疊




今年 6月,吳卓羲希望收藏×小姐的裸照,於是他提出交換,更索性自拍半裸露肌相,對方落疊。

苛索鹹濕相




×小姐就範拍下裸照傳俾吳卓羲,不過吳就嫌唔夠喉,要求對方「拉高啲」和影得「鹹濕啲」。


早前有傳媒拍下李晨醉酒到張馨予香閨過夜的照片。大陸女星果然有計,換仔話咁易!

X小姐年僅廿五歲,五官標致,樣子有點像諸葛紫岐,身高約五呎五,身材玲瓏浮凸,外形絕不比張馨予輸蝕,當日她是駕 着價值百多萬的 Benz跑來做訪問。原來,她與吳卓羲的一段情始於 10年尾,這段情慾關係拖拖拉拉年半有多,直至今年 6月 29日,吳卓羲在微博公開與張馨予的關係,才正式告終。
談到兩人認識,×小姐長嘆一聲,娓娓道來:「我同 Ron(吳卓羲) 喺 10年尾一個朋友唱 K聚會認識,當晚大家交換咗電話。 11年 2月後,佢主動 SMS我同打俾我,咁好快我哋就自然咁喺埋一齊。
「初頭都幾 sweet,但一齊無耐佢就忙拍《學警》,直到有一日我睇報紙,見到佢去機場接張小姐 嘅報道,我就忍唔住鬧佢。佢當時仲話我白痴,話係公司宣傳手法,話都冇影到拖手,點會係一齊。當時我惟有信佢,不過嗰次之後我好無安全感,佢都知,所以佢買 咗隻 Chanel戒指俾我,話我至係佢女朋友,隻戒指係定情信物。」

匿埋屋企做愛


×小姐與吳卓羲拍拖以來,一直很低調,她為了保護這段感情,連家人都要隱瞞。兩人約會地方多數在男方屋企。因為吳卓羲不想戀情曝光,莫講出外食餐飯,連合照吳卓羲都不肯影。
說到這裏,×小姐眼泛淚光:「 Ron不嬲都好小心,佢每次要我隨傳隨到。我想同佢出街食餐飯,佢都話怕俾記者影到,次次惟有匿 喺屋企煙韌。我 哋一齊咁耐,連合照佢都唔肯影,但偏偏 嗰個大陸妹(張馨予)就咁高調玩 嘢。雖然 Ron猛話同佢係煲水新聞,但我一直半信半疑,無幾耐我見到個女人(張馨予) pose咗隻 Chanel J12錶 喺微博,直覺話我知一定係 Ron送俾佢。因為咁我又同佢嘈,但每次佢都會用唔同嘅藉口解釋,而我亦因為太鍾意佢,變 咗逆來順受。」
拍拖年半有多,×小姐與吳卓羲每次見面,節目就只有做愛,就連吳卓羲返大陸拍劇,他亦要×小姐自拍情慾照,滿足其慾望。

冧仔拍淫照


×小姐愈說愈激動︰「初時影呢 啲相真係好尷尬。我係正經女仔,屋企環境唔錯,老竇做時裝生意,從小係父母 嘅掌上明珠,但係為 咗佢我放低自己 嘅尊嚴。為 咗迎合佢, 咗影好多淫照。我唔介意佢呼之則來,揮之則去,只係忍受唔到佢一腳踏兩船……」
「上年 11月,個女人(張馨予) post咗張相(張馨予坐在吳卓羲寓所的梳化)上微博,我簡直癲咗,即刻 cap低 send俾佢。但呢次佢無再覆我,嗰刻我完完全全知道佢根本一直都係呃緊我。我好憎自己咁蠢信佢,真係好後悔。但同佢都拖拖拉拉 咗幾個月,想斷又斷唔到。
「可能男人不壞,女人不愛。佢 冧女好叻,好識我做愛,我 哋有過一段甜蜜 嘅日子。不過我真係分唔到佢幾時係真忙?幾時係因為個女人 嚟咗香港要陪佢?成日因為呢件事去嘈。我都覺得自己係潑婦。但上年 12月發生嗰件事(張馨予入侵吳卓羲微博,在他家中上載自己未落妝的 牀照)令我真係死心,我哋嗰時真正分手。」


5月,隱形女友發微訊關心身在外地的吳卓羲,不過吳卻回覆話要做愛。記者翻查資料,當時吳和鄧麗欣於四川拍攝《凶間雪山》。



男女三角關係


記者根據×小姐給予的電話,致電吳卓羲,證實是他本人,而吳的電話號碼幾靚,最尾是全「 4」。而吳卓羲周旋張馨予和×小姐兩女長達年半,錯綜複雜。

去年 2月撻着


吳卓羲去年 2月溝掂×小姐,二人繼而交往。不過張馨予經常在微博晒自己在吳家過夜,令×小姐大怒, SMS向他抗議。





去年 6月齋迷馨予




吳卓羲去年和張馨予打得火熱,試過揸戰車到機場接她返家。令當時吳卓羲和×小姐少了聯絡。

送 Chanel冧女


吳卓羲有鋪送 Chanel冧女癮,之前除贈送價值 10萬的 Chanel J12手錶俾張馨予外(左圖),隱形女友亦收過吳送贈的 Chanel戒指(右圖),她更以此作為微訊 icon圖片。





今年 4月搬近


不過張馨予經常返內地拍戲,冷落吳卓羲,此時吳便密搵×小姐。×小姐心軟之下,更主動搬去何文田帝庭園旁邊的君頤峰。






爵士花園


君頤峰
去年底吳卓羲被本刊踢爆以 5萬月租爵士花園,但其實他繼續同時租住舊居帝庭園旁邊君頤峰,兩單位於同一街上,方便兩頭瞞。


吳卓羲上月突然在微博暗示張馨予的正印地位,令×小姐嬲到向吳發難,揚言要自殺。

四段挑逗錄音


吳卓羲年半來傳過四段錄音俾×小姐,當中內容十分激,試過命令對方着住粉紅色內衣影相,語氣決絕。記者聽過錄音,已確實由吳卓羲真人發聲,大家不妨 click入 http://www.sw.hk驗證一下。





7月 24日緊張反白眼


同佢冇關係(真實對白)

周二( 24日),吳卓羲揸車到紅磡拍《戀愛季節》,他見有記者採訪,便禮貌地駛埋一邊接受訪問。不過被問到×小姐的 SMS和微訊,他就堅決否認。

心軟再復合


上周叫陪拍戲
兩周前吳卓羲到機場拍新劇《戀愛季節》,×小姐漏夜趕到機場探班。

不過兩個月後,吳卓羲突然致電×小姐,言之鑿鑿說自己與張馨予已經分手。電話中的吳卓羲似飲醉酒,兩人之後連續幾天以微訊傳情,×小姐又心軟與他復合。四月,為了方便兩人幽會,×小姐搬離九龍塘寓所,在吳卓羲君頤峰寓所樓下租住一個單位。一來為了近水樓台,二來為了實男友。
「三月左右,佢成日飲醉打俾我,話同個女人分 咗手。我初時半信半疑,但佢真係好唔開心,令我心軟又再信佢,始終佢係我呢生人最愛 嘅男人。佢愈冇安全感,我就愈想箍住佢。我都覺得自己好傻,但又控制唔到自己唔諗佢。同佢分手 嘅日子我情緒好唔穩定,要食安眼藥至 瞓到。我以為搬 咗去佢樓下,可以睇實佢。但事實係佢一直講大話,呢頭話同個女人分手, 嗰頭又再公開確認個女人 嘅地位。
「我真係頂唔順,好辛苦,我知道今次真係要斬纜。為 咗唔俾自己心軟,我決定公開我哋 嘅關係,咁樣佢一定會恨我入骨,唔再搵我,咁我至可以真正脫離佢!」

口窒回應


7月 24日,記者就收埋隱形富貴女友一事,向吳卓羲求證。他愈聽愈緊張,愈答愈亂。
記︰有個圈外女友話搬 咗去你屋樓下君頤峰寓所住?
吳︰冇可能,我唔係住君頤峰。
記︰佢有你 哋曖昧 嘅微訊同訊息?
吳︰曖昧 嘅內容?冇可能!係我電話號碼?可能係以前拍拖 嘅 嘢,唔關事 嘅……(口窒窒),我知你講緊邊個, 嗰時係……(停幾秒)係 啲咩訊息?唔係情慾短訊 吖嘛!點情慾法?
記者遞上兩人的情慾短訊,吳即時神色緊張。
吳︰呢個女仔我好耐冇見,係以前……我冇同過佢一齊,冇可能!冇可能!冇相 吖嘛!
記︰佢話你一腳踏兩船!
吳︰呢 啲唔講,我唔講 嘞!走 嘞走 嘞!我依家只會專心工作。
記︰仲有 啲語音短訊。
吳︰係佢 send俾我,我冇 send過俾佢。
記︰但有你把聲喎!
吳︰好嘞……
說罷即匆匆上車走人。記者亦就此事問過張馨予,她透過經理人回覆:「所有關於吳卓羲嘅事,我唔會回應。」
×小姐選擇釜底抽薪爆大鑊斬纜,無非想決絕離開花心男,而吳卓羲就玩得女多終遇虎。這段三角情仇,兩女一男的爭奪戰,最終三方面都是輸家!

敢食唔敢認


吳卓羲拍拖向來敢食唔敢認,官恩娜和張馨予亦曾是他的無名份的女友。

官恩娜真空落樓




吳卓羲 04年和官恩娜撻着,二人拍拖多年來極度鬼祟。直至本刊於 06年拍得官恩娜真空由男方寓所落樓,二人才肯承認拍過拖,同時宣布分手。

唔肯拖張馨予


《蘋果日報》圖片

去年吳卓羲和張馨予被拍得北京開餐。當時張想拖實吳,但吳發現記者後打死唔拖。直至早前他發現張有外遇,才宣布戀情以圖箍煲,可惜冇用。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組
插圖:冼錦堂

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()