李麗珊有兩個女,長女 6歲,細女 4歲。呢日佢拖住嘅應該係長女黃希暟。睇囡囡身形窈窕,腳長長,盡得媽咪「真傳」呀!

媽咪姐

「風之后」李麗珊湊女迎奧運

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

四年容易又奧運嘞!每到呢個時候,媽咪姐總係會諗起「風之后」李麗珊,諗起佢嗰句豪言壯語:「香港運動員唔係垃圾!」又記得佢話要四百萬咁鬼貴養一個細路。當然,仲有佢為我哋香港人喺 96年攞到第一面奧運金牌啦!

究竟珊珊依家生活係點呢?好好彩,媽咪姐早前喺跑馬地撞到佢呀!當日下午,依家全職做家庭主婦嘅佢,踢住拖去教育中心湊女返屋企。趁住空檔時間,珊珊仲特登行到好鬼遠,去買埋兩個包預備俾上完興趣班嘅囡囡醫肚。而有晒運動員優良遺傳嘅囡囡,生得手長腳長,非常好動,話唔定第日可以繼承阿媽衣鉢,幫我哋香港再攞金牌喎。


香港運動員唔係垃圾,我會一直為大家加油!(設計對白)《蘋果日報》圖片


99年,珊珊同多年隊友黃德森結婚,連當年特首董伯伯都有去飲!依家老公係「香港運動員就業及教育計劃」經理,佢就全職湊女。《蘋果日報》圖片


車神囡囡
阿女活潑好動,一上車,點都要揸吓軚盤先開心。不過佢知媽咪好嚴,好快就坐番司機位旁邊。


「風之后」話自己係個嚴母,唔會隨便俾兩個女食朱古力等甜嘢!呢日佢就買定兩個包俾阿女食,夠健康。


教育中心門外坐滿等放學嘅「印印」,只有珊珊企正喺門口等囡囡,親力親為湊女。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()