無記面容扭曲
喺十號風球下,汪溟曦被吹到面容扭曲,女神形象破滅。

媽咪姐

女神,吹走了!

2012年07月27日 ~~ 第887期 忽然1周

今個颱風真係吹到媽咪姐心都寒,由 3號、 8號、 9號至 10號,媽咪姐都喺條街見證到,燈柱斷咗,樹木冧晒、甚至乎人都幾乎吹走埋……

喺咁嘅情況之下,最慘嘅就係一班報道天氣嘅主播。無獨有偶,無綫、亞視今次清一色派晒女主播出去淋雨、食風。睇住李盼儂企响海邊鬼咁牙煙、汪溟曦個嘴仔吹到歪晒,真係好慘呀。難怪班高登巴打喪插電視台冇人性,紛紛為主播女神打抱不平。


無記慘無人道派晒啲女神出去,獨留男主播喺鏡頭前神色自若地 chok。




亞記一樣派女將出去食風,由於冇安全帽配備,李靜愉為保形象,全程按實頭髮。不過一手難敵狂風,頭髮始終亂了。


前女神拍電影
講開主播女神,不得不提起新聞之花張洺華(前名張寶華)。佢最近開拍愛情微電影《物.語女子》,仲演埋一份㖭。女神報新聞就叻,唔知做戲又得唔得?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()