卓韻芝日前為宣傳棟篤笑騷,浮誇喪喊造勢。


新一代才女卓韻芝為咗10月11同12日兩場喺灣仔新伊館開嘅棟篤笑騷造勢,日前開咗個「認定錯先記者會」,預演個人騷,片段喺 YouTube熱播,點擊接近15,000人次。阿芝為表示自己罪該萬死,特別向公眾認錯,仲聲淚俱下,情緒激動到拎住膠刀係咁捅入自己個肚,不過演技太浮誇,唔夠逼真,但效果就好爆笑。



卓韻芝大玩糟質拍海報,不停撻生魚,搞到周身瘀痕。 

用膠刀捅肚(箭嘴示)嘅卓韻芝,向公眾認錯。 見血仲好

阿芝喺段片出場時好有歉意,邊喪喊邊話:「人生流流長,一定有啲事做錯,我道定歉先,我想同各位嘅家人、同事、工人同看更喺呢度認錯。」阿芝近日已開始為個棟篤笑閉關度橋,佢日前仲着住豹紋 bra,外穿肖像小背心影海報,仲應導演要求係咁撻生魚。
馮仁昭噚日打畀阿芝,佢馬上問:「我啲戲得唔得?」浮誇得滯,佢話想營造笑彈冧 fans,佢仲話:「我拍嘅時候要扮喊,但忍笑忍得好辛苦。」對於捅一刀嘅畫面冇咗血漿略嫌美中不足,阿芝直認:「真係爭咗包血漿,有血四射效果好啲,大家會原諒我。」阿芝唔擔心浮誇演技再累積負評,問到佢覺得近日邊單娛樂新聞最抵死,佢力數黃榕當眾除低熱辣辣泳褲送中坑粉絲,佢揶揄:「真係唔知佢下次要做啲乜嘢。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()