為保形象, Bosco厚住面皮求杏兒幫手夾口供,隱瞞分手真相。

探熱針

小生色劫  Bosco求杏兒俾假口供

2012年08月02日 ~~ 第1169期 香港《壹周刊》

近日獲封為「 TVB三狼」的黃宗澤、吳卓羲、林峯,因連環被踢爆「享受」大陸乳牛,搞到形象破產。玩 34E柳岩玩到甩拖的 Bosco,為挽救形象,大話連篇,更厚住面皮求胡杏兒幫忙夾口供,企圖掩飾爛滾真相;另一邊廂,偷食國產有錢女的吳卓羲,以為浪子回頭會得到張馨予原諒,天真到飛去北京箍煲;至於衰過都未知驚的林峯,繼續放女入屋通屋影相。色字頭上一把刀,三狼樂此不疲,攞嚟衰!

大話連篇


俾 Bosco再三背叛,杏兒卻有口難言,在接受傳媒訪問時忍唔住落淚。

因為連環嗒三女被胡杏兒狠撇的黃宗澤,開口埋口想復合,其實零箍煲行動,又怕分手新聞會對自己不利,索性在傳媒面前扮「情聖」,想過同胡杏兒結婚,又放風稱較早前買了一份巨額保險,受益人是胡杏兒,講盡大話保「好男人」形象。
同時, Bosco更加厚住面皮搵「樂大媽」(樂易玲)幫拖,氹胡杏兒俾假口供,掩飾偷食真相。


近日,《金玉滿堂》劇組不斷發放杏兒同黃少祺的親熱劇照炒作緋聞,杏兒終忍不住在微博發火。

「分手後阿 Co(指 Bosco)同杏兒一直冇聯絡,直至東窗事發,阿 Co就搵樂小姐傳話,叫杏兒唔好爆佢有第三者。佢喺查小欣訪問度講晒大話,話自己有同杏兒聯絡,商量點樣交代分手件事,實情根本冇,佢只係一直靠樂小姐做傳聲筒。至於佢話杏兒攞視后嗰陣,大家感情已經出問題,其實嗰段時間佢兩個仲好好,但之前送樓、送車嘅新聞亦同事實有出入,阿 Co淨係俾咗架車九萬幾蚊首期,其餘嘅錢係杏兒自己供。」知情者說。

徹底死心


一直錫仔唔錫女的「樂大媽」,得知寶貝仔出事,除了幫手勸胡杏兒封口,更第一時間撲出來幫 Bosco講好說話,可惜愈幫愈忙,錯口話 Bosco「細個嗰陣沙沙滾」。而胡杏兒眼見前度為了推卸分手責任講大話扮情聖,更加死心,但念在八年感情,亦勉強答應封口不提分手真相。
「見到阿 Co咁樣講大話唔認衰,杏兒其實好委屈,最初亦有諗過出嚟清楚交代分手原因,但樂小姐幫到口,杏兒最後應承唔會踢爆阿 Co,但底線係杏兒唔會否認有第三者存在,咁已經係佢最大讓步。」
「情聖」部署失敗, Bosco怕日後風流史愈爆愈多,亦自行收口。上週五(七月廿七日), Bosco現身機場出發到台灣拍劇,指「事情應該告一段落」,唔敢再多講。
至於有傳胡杏兒在蘇州拍《金玉滿堂》與台灣小生黃少祺撻着,劇組更加校啱時間發放二人激嘴劇照炒作新聞,胡杏兒終忍不住發火:「我不說不代表我是啞巴,放過我們吧!」


「國產乳牛」柳岩與 Bosco在內地拍《麵包樹上的女人》撻着,但柳岩接受訪問時聲淚俱下死撐自己不是「小三」。



負荊請罪


胡杏兒一刀切!無綫另一小生吳卓羲亦難逃一劫,近日再度跌入「桃色陷阱」,被「隱形富豪女」玩謝。有指他背住女友張馨予,不斷傳短訊、錄音、裸照給對方「撩上床」,張馨予得知真相後,傷心欲絕,揚言要洗走與 Ron的「愛的紋身」,一刀兩斷。


「樂大媽」得知寶貝仔玩女惹禍,即刻幫忙講好說話,可惜愈幫愈忙,口快快踢爆 Bosco「沙沙滾」。


三狼亂晒龍
「無綫三狼」黃宗澤、吳卓羲及林峯過去多年食女無數,由陀地港女食到大江南北,更食出七國咁亂男女關係。

「上次馨馨高調宣布分手,其實係想 Ron着緊佢多啲,佢兩個本來已經好番, Ron仲同佢求婚。追有錢女單新聞見街前一日要開工, Ron都即晚飛北京搵馨馨解釋,話同個女仔冇關係,冇見過面,只係喺電話玩吓!又話最愛係佢,仲話可以搵個女仔出嚟當面解釋清楚,但馨馨全部聽唔入耳。」張馨予身邊人說。
箍煲唔成,吳卓羲唯有向「富家女」埋手,要求對方幫手澄清,但據知對方一直唔甘心做張馨予後備,於是趁即將移民離開是非圈,先下手踢爆阿 Ron縱慾生活。
「 Ron向個女仔求救,叫佢出嚟澄清,話大家只係朋友身份 send短訊,其實個女仔只係敷衍佢話幫手,第二日 Ron好老定咁同啲記者講,話個女仔會發聲明,結果當然冇件事啦!人哋一心想報復,點會幫!」


近日再度跌入「桃色陷阱」的吳卓羲,被一名「隱形富家女」踢爆不斷以短訊、錄音、裸照引誘上床。




本週一( 30日)下午四點,吳卓羲駕車往亞皆老街附近油站入油時,不斷 send短訊,全程愁眉苦臉。


醜聞爆出前一日,吳卓羲專程飛往北京搵張馨予備案兼解釋,可惜女方唔領情,更揚言要洗走腰間「愛的紋身」( Ron)。




吳卓羲出事後,舊愛官恩娜即借機「抽水」,在微博講風涼話:「世人終於知道真相了!我也愛過疼過!最終都是受傷離場!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()