個唱爛尾,未有打擊農夫信心,打算重新籌備,擇日再開演唱會。

探熱針

拒用欣宜 唔講大話 農夫企硬個唱玩完

2012年08月02日 ~~ 第1169期 香港《壹周刊》

原定本月十一日舉行的農夫個唱突然取消,除了因為票房滯銷,籌備期間,農夫同公司至老闆何哲圖( Herman)有分歧,亦是個唱胎死腹中原因。
據了解,星煥為求有下台階,曾勸陸永謊稱喉嚨生繭,聲帶出事;農夫堅決反對講大話,並勁唔妥星煥。




個唱爛尾,未有打擊農夫信心,打算重新籌備,擇日再開演唱會。


農夫堅持搵艾粒做嘉賓,都不肯起用欣宜,令唱片公司大有微言。

各不相讓


臨開騷前個多星期,農夫突然接獲公司星煥唱片老闆何哲圖通知,取消下週六(十一日)在九龍灣展貿舉行的個唱。
「 Herman同佢哋講啲飛去得唔好要取消,仲叫陸永出嚟認自己聲帶生繭,但農夫唔肯,寧願講真話唔想呃人!」知情人說。
據知,個唱籌備期間,農夫跟公司早已為製作問題鬧意見。「 Herman叫佢哋唱 MMO(預錄伴奏),又想佢哋同欣宜 featuring;農夫全部唔肯就範,堅持要用樂隊同搵艾粒做嘉賓,但星煥覺得搵自己友做嘉賓合情合理,農夫堅持創作自主,嘉賓要配合主題。」
雙方各持己見,宣傳準備時間又不足,個唱滯銷,意料之內。個多星期前,陸永和 C君見勢色唔對,自動自覺諗橋谷飛,連搵服裝贊助都自己搞掂,當時 C君亦忍不住在 Fb呻公司無 backup,成個演唱會幾乎自我營運。
老婆余詠珊在無綫掌控綜藝科,何哲圖要宣傳公司歌手話咁易,但早前有指英皇不忿余詠珊偏幫星煥人,曾向無綫大老闆陳國強投訴,余詠珊為避嫌,大減農夫曝光率,令個唱宣傳雪上加霜。


星煥老闆何哲圖(後排左三)近年發展係威係勢,加上老婆係無綫高層,簡直如虎添翼。


前年農夫開個唱大收旺場,今年開個唱卻撞大板,之前 C君還在 Facebook大呻冇 backup,結果最後個唱爛尾。

寸農夫冇智慧


對於降旨要用欣宜做嘉賓,農夫經理人 DJ Tommy回應說:「我 哋反對,唔係因為唔鍾意欣宜,其實農夫好歡喜欣宜把聲,仲會度首歌一齊合作,但唔係呢個演唱會。依家諗住自己搞番個演唱會,只係時間未定。」
至於星煥何哲圖則另有說法:「我 哋冇逼農夫用欣宜,反而提議用胡鴻均,希望佢 哋幫吓 啲新人。取消演唱會係因為賣飛情況唔好,勉強開會對歌手都唔好;歌手同公司合作需要有智慧,做唱片亦一定由市場主導,好多歌手只講創作,唔肯迎合市場需要,咁樣音樂行業會好唔健康。至於提議陸永話自己聲帶生繭,係希望佢 哋好落台,佢 哋唔領情都冇法。」


星煥新人組合 Super Girl本來亦有份在演唱會內做嘉賓。


農夫跟鄭裕玲因合作主持節目成為好友,兩子本來已開口請嘟姐撐場。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()