猷亨女友陳可欣(右)跟超盈一樣叫 Sabrina,二人拍拖年半,當晚他更發表愛的宣言,「我最鍾意係 Sabrina。(點追女?)我只識追我女友,其他要問細佬(猷君,左)。」

社交圈

何猷亨搞 ball惹是非

2012年08月02日 ~~ 第1169期 香港《壹周刊》

上週五晚賭王四太仔何猷亨,以學生會名義處男下海搞保良籌款 ball,四房全家撐場。家族猛料係人都俾面,十九歲仔碌人情牌已籌到一百萬,但原來阿太們對座位安排一直各有意見,保良局主席梁寶珠硬要安排女兒林玉茵坐主家席,知情者話:「仲指定個女要坐佢隔籬或對面,佢哋以為呢個係保良節目,忘記搞手係學生會。」有傳當晚有人要脅,叫朋友不要買兩張枱,直到開 ball前仍未傾掂點坐,令猷亨好激氣,「他諗住大不了自己買埋兩張枱,最後顧全大局免阿媽難做,兼大家拗到無晒氣,是但啦,林玉茵最後坐阿媽對面。」知情者說。

事後向四太求證,她懵然不知說:「第一,我唔清楚,因為全程我無參與,亦唔清楚,都晒頭。猷亨無同我呻,超盈自己買枱,坐唔坐主家席有咩所謂。」調位事件最後平息,是夜十九歲的壽星仔猷亨亦跟友人到 dragon-i慶生兼慶功。


在英國讀女校的細妹超欣(左)及暑假在 UCLA讀暑期班的超盈(右),專登回港數天以示支持,提起前男友 Greg,超盈簡單交代,「我哋好少聯絡,但大家係 mutual分手,唔關第三者事。」


入場時梁寶珠(右)木無表情,女兒林玉茵(左)則全程黑面。


壽星仔成個大佬款一馬當先,帶埋班友人,包括 SASA太子爺郭浩泉(左三)入場,問他生日願望?「父母身體健康、開開心心。」似有弦外之音。


十七歲的猷君十一時多率先到 dragon-i出席哥哥猷亨生日會,未狂歡已飲到面紅紅、皮帶釦更鬆開。


保良 ball翌日是猷亨(左)正日生日,打扮老積的他帶埋女友(左三),與細佬何猷君(左二)、細妹超欣(右二)及四太梁安琪到養和探望賭王兼食蛋糕慶祝。四太更話賭王讚阿仔女友係敷 MASK,「即係 FULL MARKS呀。」


精於數學的猷君果然有計,從 blog相見到他經常有女圍。


超盈返家換衫穿平底鞋後,匆忙帶着蛋糕到 dragon-i。


當日超蓮和三太到醫院接班,四太一家便走人。

霍家遺珠


何家淑女出名索,但霍英東 嘅兩個孫女霍思緯同霍詠詩都 watt數十足,只不過蒲得低調,差 啲走漏眼。


霍思緯鬼祟入場
上週二,霍震寰長女霍思緯出席 Max Mara時裝騷,做珠寶設計的她兜路避過傳媒直接入場睇騷,其實影張靚相 啫,下次大方 啲啦。


霍詠詩快閃
霍思緯堂妹、二房霍文遜女兒霍詠詩,上週五靜靜雞去保良 ball。出名爛蒲 嘅佢,當晚一見到記者亦即擰歪面兼快速閃入場。

撰文:名人組
攝影:李敏軒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()