驚青撚蛇
嘉桓話自己一向唔怕蛇,但拎住咁大條蛇喺手就真係有啲驚:「條蛇好重好大條,不過同佢玩熟咗就唔驚,仲任我玩。」

媽咪姐

陳嘉桓奉旨嘆世界

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

旅遊節目講飲講食又有靚人靚景,媽咪姐一向好鍾意睇。好似無綫嘅《快樂地圖》,搵鄭伊健介紹瓦努阿圖呢個「我想住嘅地方」,睇到真係即刻想移民過去,做個快樂人。

當然,咁開心嘅節目冇人嫌多。最近有線開拍旅遊節目《快樂的地球》,搵咗陳嘉桓( Rose)做主持,介紹日本沖繩呢個陽光與海灘嘅地方,其間仲有得玩又有得食,真係疏乎。其實呢類「筍盤節目」一向多人爭,據知今次 Rose能夠做主持係有線「欽點」,除咗因為佢青春無敵之外, Rose同有線將會再簽兩部主持節目,一部介紹港澳美食,另一部主持功夫節目。
媽咪姐仲收到風, Rose三個節目嘅酬勞總共廿幾萬,功夫節目辛苦啲要露兩手,其餘兩個節目都係飲飲食食嘆世界。雖然 Rose上年喺橫店有不愉快經歷,但依家人氣旺盛,工作又接踵而來,都算還得神落。


以武會友
自小學習詠春嘅嘉桓,今次到沖繩一間空手道武館以武會友。當中嘉桓以詠春大戰空手道,雖然點到即止,但睇嘉桓打功夫,可觀性好高喎。


09年嘉桓密密上無綫節目,佢曾參加《美女廚房》,露兩手煮幾味。


我哋以後好少機會合作呀峯峯!﹙設計對白﹚
唔緊要,冇你,我都大把女。﹙設計對白﹚
陳嘉桓上年遠赴台灣,為林峯國語碟《第一次》做女主角。兩個喺 MV中飾演情侶,當然有傳緋聞,如今 Rose揀咗有線,再同林峯合作機會好微。


自製玻璃
嘉桓今次自製琉球玻璃杯,由揀顏色到用火燒都親自操刀,不過着住小背心露咁多肉,小心辣親喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()