包面變尖面
原來面上嘅腮骨會隨住年紀愈大而逐漸減退,要尖面秘訣不妨請教 Janice Man!

媽咪姐

Janice Man變臉奇技

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

女藝人視五官為生財工具,所以即使五官標致如台模林志玲,都為個樣不斷「加油」,最近就俾人話佢塊面變到似硬膠!其實香港女藝人對呢門變臉技法都好有研究,近日媽咪姐就留意到 Janice Man(文詠珊)愈來愈索,塊面尖晒之外,就連最困擾各位姊妹嘅眼袋,佢都有方法變走,仲勁過大魔術師劉謙!早前 Janice Man戴住黑超出席一個眼鏡活動,現場好多嘉賓都認唔到佢㖭!媽咪姐喺呢度奉勸各位女藝人,變臉真係要適可而止,你知啦,變到阿媽都唔認得,咁就無屋企返㗎噃!




07年嘅 Janice Man(圖)眼袋好勁,厚過一個五蚊銀,但今時今日佢就同眼袋 say goodbye,相信女神下過唔少「苦功」。

戴超似關心妍


一頭長髮嘅 Janice Man,戴咗黑超之後塊面顯得又尖又長,驟眼睇同戴咗超嘅關心妍有九成相似呀!




《蘋果日報》圖片

除超似江若琳


Janice Man除咗副黑超影相,將頭髮撥去前面,同江若琳好似失散姊妹咁!咦?你哋跟同一個「變臉大師」㗎?





嘴歪危機




唔知係咪同「變臉術」有關, Janice Man接受訪問嗰陣面部肌肉唔係咁靈活,而且仲不時歪嘴。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()