博出位

最紅男飛魚

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

今年 20歲,來自杭州的孫楊,周日( 29日)為中國泳壇締造歷史,贏得史上首面男子游泳金牌,成為大家心中的英雄。這位人氣急升的男飛魚,原來一早醉心微博世界,而且發微博跟平時練泳功的次數一樣頻密,已經累積接近九百萬粉絲,成績彪炳。

展現泳姿




孫楊在 10年亞運會的「 1500公尺自由泳」賽事上,刷新亞洲紀錄奪金。無論中小型賽事,孫楊鍾意將自己出戰泳姿和六嚿腹肌任人鑑賞。

金牌揚威


贏得比賽之後,孫楊立即喺微博報喜,感謝粉絲之餘,順手晒埋金牌。







男模身段


挾着驕人戰績,孫楊一早成為內地廣告商新寵兒,着大褸賣書卷味、抑或騷腹肌,難唔到佢。六呎六吋高嘅佢,即使唔做泳手,做 model都大把前途。





窺探奧運村


孫楊上周已抵達倫敦,雖然佢自言賽前心情緊張,但佢抵達奧運村後,亦不停拎手機影相留念,大讚飯堂同掛滿國旗的宿舍。









明星風範


不少廣告商都有邀請孫楊做活動嘉賓,而孫楊亦趁機同一眾明星合照。即使面對劉德華和黃曉明,孫楊都冇比下去,呢啲就叫明星風範。





兒時回憶


孫楊間中會上傳童年照冧粉絲,原來佢自小鍾意游水,游到唔捨得離開泳池。所以話命運係整定嘅!





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()