訪問當日,陳君宜將一半手錶帶到公司,有成 60多隻,價值 500多萬。

上流滙

陳君宜 名錶女皇

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

欣賞名車和靚錶,並非只屬男人專利。開設網上時裝店「 ZEUZ.com」的陳君宜,愛扮靚之餘,更愛賽車、名錶。最近她主攻限量版名錶,一味要夠閃。「以前有買 Dior、 LV嘅錶,但呢類錶唔保值。近年就鍾意去巴黎買錶,因為嗰邊特別多限量版。」
她更將名錶比喻為首飾,她說︰「我覺得女仔戴男裝錶好有型,細錶感覺太女性化。手錶就好似飾物,方便用嚟襯衫。睇時間嘅話,用電話都得啦。」一件飾物閒閒哋幾十萬,咪話唔誇張。


《壹週刊》圖片

7月中,學玩房車賽未夠三個月的陳君宜,膽粗粗飛到馬拉出戰「韓泰盃」。最後連人帶車打空翻, 16萬 Honda DC5房車,撞成廢鐵。

80萬最閃


Franck Muller
限量版黃鑽錶
買入價: 80萬 現價: 83萬


這隻黃鑽錶全球只生產了一百隻,「呢隻係今年生日禮物,雖然咁閃,但襯 casual wear都一樣得,又唔會好似光身錶面咁易花。」


錶底刻上每隻錶的限量號碼,陳君宜的是 28號,獨一無二。


除了整隻錶肉鑲滿鑽石,連錶面及旁邊的計時按鈕都鑲有黃鑽。

40萬或以上


Cartier
Santos 100
鏤空腕錶
買入價:42萬 現價: 52萬


這款 cartier限量版底面都由水晶透明玻璃製造,設計獨特。「呢個款好靚,錶肉用水晶透明玻璃造,睇到錶芯,仲要俾我遇到 28號,即時扑槌。不過隻錶唔好就係錶面光身,容易花。」


每個錶殼均刻有獨立編號,是普通款的十倍價錢。陳君宜擁有的是 28號。

Breguet
12卡鑽石錶
買入價: 46萬 現價: 50萬

陳君宜只有少數女裝款,這款深受歐洲皇室喜愛的鑽石錶,驟眼看似手鐲。「隻錶好有紀念價值,係結婚嗰陣老公送,佢專登搵人訂番嚟襯晚裝!」





20萬至 39萬




Rolex
鑽石面 Daytona
買入價: 29萬 現價: 35萬

Rolex出名保值,陳君宜亦有入貨。「我覺得 Rolex比較長青、保值,好似呢隻 Daytona,幾年前喺巴黎買,兩年間已經升價幾次。」

Audemars Piguet
新加坡 F1限量版
Royal Oak Offshore
Limited edition of 31
買入價: 28萬 現價: 28萬

愛彼錶入門要 6位數字,陳君宜睇中這款全球只得 100隻的新加坡 F1限量版。「不過佢保養都幾貴,試過突然停咗唔郁,拎番原廠整埋單兩萬。」






CHANEL J12
黑色鑽石錶
買入價: 26萬 現價: 30萬

CHANEL J12的陶瓷錶,是不少女士恩物。這款鑲石款,數量極少。「雖然 CHANEL錶唔太保值,但佢呢款錶帶真係好少有,值得入貨。」








HUBLOT
限量版
買入價: 25萬現價: 30萬

瑞士名錶 HUBLOT外形中性。「我膚色較黑,戴白色錶會 sharp啲,呢隻限量版都係喺巴黎買,有好多朋友想買都搵唔番。」

5千樓下


除了幾十萬的限量名錶,陳君宜亦收藏不少玩味重的潮款錶。「價錢唔係最緊要,就算幾百蚊嘅錶都要鍾意先買,粗戴都唔怕。」




WEWOOD
木製錶
$ 1,100

意大利設計的木製錶,隻隻獨一無二,陳君宜貪其外形特別,又夠環保。「呢隻錶係用循環再造木造,好輕身。而且只要買一隻錶,品牌就會喺美國林木協會植樹計劃買一棵樹苗,好有意義。」




Tendence大面錶
$ 4,500

錶面特大 Tendence,由瑞士製造,出名浮誇。「呢個牌子係好多年前喺日本發現,依家香港都有得賣。好 colorful,連我老公都鍾意戴。」

限量版吃香


據富時錶行負責人楊先生指,名錶價格每年都會調整,一年分分鐘加一成。他說︰「高質素 嘅錶,平均每年都會加 10-20%。依家買錶 嘅人都係以用家為主,唔係用 嚟投資,而且年齡比以前廣,可能一個後生仔,都會有隻幾萬蚊 嘅錶。至於市場趨勢分為兩種,第一係國內 嘅客,佢 哋大多數會揀大牌子,例如 Patek Philippe,價錢由廿幾萬到千萬不等。而時尚類型嘅男士會揀 Audemars Piguet、 IWC,女士就揀 Franck Muller、 Cartier等。當然大牌子又或者限量版,會吃香 啲,折舊會較少。」

撰文:蔡靜雯
攝影:潘 啓德、李梓軒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()