插圖: Wendy

揞名爆

晨早搞「蒲友」「小甜甜」假純情

2012年08月03日 ~~ 第888期 忽然1周

近年樂壇無乜睇得吓又唱得吓嘅新人,所以「小甜甜」都算幾快上到位。人紅咗自然想繼續紅落去,所以佢對感情事好小心,成日話無拖拍,免得啲男 fans呷醋嘛!不過咁,早前「小甜甜」就俾人影到同「蒲友」拖晒手返香閨,無得再抵賴。跟住佢哋就對外話大家撻着無耐囉,但實情呢,有圈中二五爆料,幾年前佢哋就已經搞埋咗,仲搞到差唔多全世界都知㖭!

話說嗰時「小甜甜」做緊「小虎眉」助手,不時要陪老細出入排舞室練舞,咁「蒲友」嗰時又練緊舞等出道。 嫰男少女,眉來眼去,一拍即合,不時夜媽媽兩個人留喺排舞室談心。但估唔到嘅係,「小甜甜」同「蒲友」搞埋無耐,大家就喺排舞室嘅垃圾桶有大發現,就係用過嘅避孕套嘞!
查實呢啲咁污糟嘅嘢,大家都唔係有心要睇,只係咁啱個垃圾桶係無蓋嘅,而呢對「乾柴烈火」又鬼咁無手尾,紙巾都無包一張,求其將個用過避孕套丟喺垃圾上面。
唉,平日見「小甜甜」好純咁,真係諗唔到係咁 open。唉,始終係女仔人家,俾人唱就唔好,希望佢依家識檢點啲啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()