Sammi Cheng
芥末黃色針織連身裙(未定價) Versace
黑色綴金屬粗腰帶(未定價) Elisabetta Franchi

cover face

鄭秀文“我是一枝美麗鮮花”

2012年08月10日 ~~ 第295期 ME!

關於現在的鄭秀文,大家熱切談論的,大抵正是她跟許志安的婚事,又話二人 10月去日本結婚,男方否認話「冇喎!」
同一條問題,我亦問過女方,態度更強硬,「婚姻未必係必然。」
21年了,由相戀、分手再復合,即將 40的 Sammi,講到明唔憂嫁。
是以,今日她專誠跟我分享兩樣最愛活動:跑步和入廚。
講跑步,眉飛色舞,「狀態得,我都想玩馬拉松。」
講食,「我煮得兩手 㗎!」
最後,我問 Sammi「女人四十」,自喻甚麼花?
「我是一枝美麗鮮花」;湊巧跟許志安的「爛泥」成絕配,睇怕今勻,真係打風都打唔甩!


Profile
 


出生日期: 1972年 8月 19日(獅子座)
出生地:香港
身高: 5呎 4吋
體重: 105磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 88年, 16歲參加新秀奪銅獎。 90年,加入樂壇,即獲《十大中文金曲頒獎禮》最佳新人獎。 90年代,成為最暢銷女歌手之一,出道至今,全球唱片總銷量超過 2,500萬張。 92年,接拍首部電影,至今創下超過 3億票房紀錄。
主要作品:唱片《 Sammi》( 90),《捨不得你》( 95),《放不低》( 96),《信者得愛》( 10);電影《百分百感覺》( 96),《孤男寡女》( 00),《長恨歌》( 05),《大搜查之女》( 08)、《高海拔之戀 II》( 11)。
微博: http://weibo.com/sammicheng819


40歲獨特魅力
 


做唔做許太,還看有心人做有心事,但 Sammi已表明立場,呢一刻,冇計劃 噃!「婚姻未必係必然,上帝祝福某些人有另一半作同路人,同時候,也祝福單身的,活得有意義。」本月 19號,即將成為女人四十,講完婚姻,講人生。
「 40歲係另一個精采階段 嘅開始!
「我認為,自己係一枝美麗鮮花,有閱歷,更有智慧,散發獨特魅力。」
我請佢盤點一下自己這些年來的得與失,聽她講完,自己也有所領悟。「初入行,專注工作,登上高峰,身體欠佳,壓力太大,影響事業,停滯不前。」言簡意賅得叫我佩服,「信主以後,感恩喜樂。」
能夠坦然面對自己,人也平靜了,難怪她說唔會大搞生日。
「低調定高調慶祝生日都唔係重點,我冇乜計劃,當日仲要開工,不過,我會俾自己盡情享受食物,咁已經好滿足啦!」蛋糕仔都要有一個 啩?!「最好係 crunch cake。」
只需一口忌廉、一啖焦糖脆脆,軟棉棉蛋糕一咬即溶,已能得天后一笑,千帆過盡心平如鏡,合該如此。


12年 許、鄭二人任梁漢文演唱會嘉賓,靦腆上台,查實勁 sweet。《蘋果日報》圖片


12年 愛上入廚,更愛將成品放上微博分享,姿勢十足。


我睇《都市閒情》
 


92年 當年四大天后,現只剩鄭小姐仍獨身,仍在蜜運中。《蘋果日報》圖片

近年,自稱「八公里小姐」的 Sammi獨樂樂,跑步樂,鋼條身形有目共睹。
7月頭,擔任薛凱琪演唱會嘉賓,狀態奇 fit,好難令人相信,她會以「耳水不平衡」為由,宣布取消年底的演唱會。
「只係太操勞,唔夠運動,舊病發作 啫!
「我確實唔在狀態,唔想令歌迷失望,至會作出呢一個艱難決定。」好番 啲未?「健康狀況已提升番唔少,到回復最佳狀態時,一定演出至 200%報答大家。」請拭目以待。
最近,經常見她於微博「方太」上身,曾經講過自己唔愛入廚房,居然親自炮製美食款客,幾近不可思議。「入廚原來咁有樂趣,煮出成品,跟人分享,跟唱好一首歌一樣,好有滿足感。
「以前太忙,自己一向又冇乜心機鑽研飲飲食食,依家,點忙都會抽時間煮番幾味,我煮得兩手 㗎!」
唔愛又愛,人愈大,變化愈多,有時候,連自己都估唔到,可見刻下的 Sammi,活得幾自在。「我都睇《都市閒情》 Annie煮 餸,邊睇邊學,又請教身邊煮 餸了得 嘅『大廚』朋友,好似煎薯餅,失敗兩次至合格。」講得頭頭是道,搞到我開始肚餓。
撚手小菜就係煎薯餅?「仲有蒜蓉豉粒紅辣椒炒油麥菜及蝦醬蒸豬頸肉。」嘩!抵俾十個讚。
之不過,兩味均是濃味小菜,家陣係自己鍾意?還是迎合愛人口味而學?只見伊人淺笑不語,幸福樣子,令我確信一紙婚書,真的不代表甚麼。




Sammi Cheng
黑色喱士綴閃片連身裙$13,610
Emilio Pucci
紅色閃粉高踭鞋(未定價)
Elisabetta Franchi
人像戒指$498 Dear Bell
棗紅色併綠色絲襪 stylist's own




Sammi Cheng
粉紅色 tweed jacket$41,500 Chanel
墨綠色蛇紋上衣$3,750 Pierre Balmain
黑灰豹紋貼身牛仔褲$3,990 Preen
黃色膠框太陽眼鏡$2,980 Karen Walker
both from Initial
紫綠色彩石頸鏈$1,798 Dear Bell
黑色 bra top Sammi's own


Sammi's tips
 




Q:運動後,怎樣補充營養?
A:我有偏食習慣,以健康飲品補充營養,試過 Glycel Prime 10000極緻膠原美肌飲料,好鍾意,我仲會將之加入餐單,日日飲,皮膚健康 咗,改善好明顯。

Q:點樣保持皮膚彈性?
A:多方面工夫都要做,透過運動排汗、排毒,多飲湯水,吸收營養,皮膚自然有光澤。

Glycel Prime 10000極緻膠原美肌飲料$420/ 10支
內有優質膠原,能為細胞先排毒再補充膠原蛋白,保持肌膚細緻白滑。


後記
 


一講食經, Sammi眼神隨即閃令令,差點令我忘記她曾是一名火柴人,食得最多的是減肥餐,今日聽到她說:「煮 嘢食要心機、愛心及耐性。」我彷彿也聽見她在說一對情侶的保鮮法,這些年,她跟許先生的長久關係,一定也是愛心+耐性熬製而成的。
搞到我呢個只識煮即食麵 嘅宅男,也心癢癢想試試入廚樂 㖭!


Shop List:
 


Chanel 中環太子大廈 G18-20號鋪 2810 0978
C'N'C 尖沙咀海港城港威商場 2124號鋪 2735 2902
Dear Bell 中環威靈頓街 55號地下 2147 9555
Elisabetta Franchi 尖沙咀海港城港威商場 2128號鋪 2175 4848
Emilio Pucci 金鐘太古廣場 363號鋪 2918 4698
Glycel 銅鑼灣時代廣場地庫 B247號鋪 2506 4688
Initial 中環德己立街 17-19號德和大廈地下 3號鋪 2526 8862
Pierre Balmain 尖沙咀海港城港威商場 2126號鋪 2735 2690
Versace 金鐘太古廣場 339號鋪 2918 1008

撰文:黃鑑江
形象: Tang Lai
攝影: Cheung Man Wah
化妝: Ricky Lau@ZING the Makeup School
髮型: Billy Choi@Hair Culture
鳴謝: Glycel

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()