收起身材
在張柏文督促之下, Jeana入場前穿上白色外套,收起一雙不倒胸唔益人,而張柏文就負責為女友攞飲料。

娛聞樂

派對豪玩  Jeana暗角磨爆柏文

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

Jeana(何佩瑜)自與張栢芝細佬張柏文公開戀情後,二人愛得高調,而平日以寸嘴形象示人嘅 Jeana亦變得小鳥依人。上周五( 3日),柏文知道女友 Jeana愛打碟,仲專登花咗五千幾蚊買兩張 VIP門票,參加國際著名 DJ Tiesto在 W酒店舉行嘅 Rave Party。二人在酒精落肚後, Jeana更拉埋張柏文暗角磨爆。




Jeana今年 4月被發現素顏約會張柏文,當時她斬釘截鐵稱二人絕對無可能發展,但事隔一星期 Jeana突然在微博大晒柏文送她的 Miu Miu手袋,自爆二人火速撻着。
拍拖以來,柏文對女友 Jeana非常體貼,知道女友鍾意打碟,上周五( 3日)專登上網買了兩張價值二千七百元的門票,請女友去 W酒店參加國際著名 DJ Tiesto搞的 Rave Party狂歡。

柏文護 Jeana打碟


張栢芝去品牌活動,都可獲贈名牌手袋,早前她便出席台灣 Miu Miu活動, Jeana隨時又多幾個靚袋用。台灣《蘋果日報》圖片

當晚二人大約十時抵達派對,在接待處攞門票後,柏文同 Jeana先上位於酒店 76樓 VIP區嘅 Pod Side Party,與一名打碟的朋友吹水。之後柏文即興叫友人俾 Jeana試吓打碟,全程在後面 𥄫到實。打碟半小時之後,柏文及 Jeana亦熱身完畢,到酒店 7樓會合其他友人。
初時二人和友人飲酒傾偈,沒多久,他們便走到舞池。 Jeana在酒精落肚後勁 high,跟住音樂起勢咁跳,但男友柏文似乎未及她投入,只默默地站在 Jeana身旁。 Jeana自 high一輪後,發現冷落了男友,突然拉住柏文到暗角,熊抱他親熱。二人除攬抱外,更按捺不住旁若無人啜嘴加「搜身」,兩人的身軀癡纏扭動,非常 high爆。
記者在旁偷影,柏文警覺性甚高,立刻放下 Jeana,怒目注視記者,令記者知難而退。兩人玩到凌晨 2時才走。
「 Jeana好識 冧柏文 㗎,佢知自己個底花晒,所以唔介意柏文黐身。早排《一路向西》有一幕戲講 Jeana要俾男主角揸胸,柏文全程監場,搞到 Jeana分心,一個鏡頭拍足三日。 Jeana自己亦會主動向柏文報告行蹤,有時見柏文跟住自己悶,佢又會主動錫吓男友,睇見眼寃。」知情者說。

落車充電




8月 3日 10時,張柏文揸住跑車和 Jeana去派對, Jeana車都未落就擔住支煙,認真大癮。


本刊 4月拍得 Jeana同張柏文在銅鑼灣嘆咖啡, Jeana漫不經心成日玩電話,而張柏文就黐到實,仲不時周圍望,充當護花使者。

磨爆冧仔




Jeana三杯到肚,加上捽碟捽到㷫,與柏文又攬又錫。


入場後, Jeana率先捽碟,柏文乖乖在旁 𥄫實,以免有仔埋身。


柏文不時在網上的「 instagram」大晒他與 Jeana的親熱照,似乎想向其他男人宣示主權。



成功行「家姐政策」


張柏文早前爛蒲愛玩, 10年得家姐栢芝打本,在銅鑼灣開酒吧!

柏文為了冧 Jeana亦不遺餘力。兩人二月拍拖,三月已經齊齊去曼谷拜佛,之後又去蘇梅島玩 Full Moon Party,在派對上柏文更當眾向 Jeana講「 I love you!」成功 冧女。
除了日常做跟得男友,柏文仲將家姐用過的手袋、飾物轉贈 Jeana,無論陳年 Miu Miu或是淫照出現過的卡地亞戒指,全部都成為了 Jeana的囊中物。

同場加映
Jessica C.獵食


JC亦有出席該派對,她先睇中紅衫的黑人老外,可惜熱舞狂歡過後,對方飲大咗鬧事,見勢色唔對, JC惟有跳船。






JC隨即轉移目標,向印巴型男埋手,一輪攬啜之後,印巴型男帶埋撻着咗嘅 JC離開,有冇下文?你話呢。《蘋果日報》圖片

蘇民峰飲到 high


當晚,蘇民峰和一名男性友人同來。不過後來佢飲得多,飲到腳步浮浮、面紅紅,關二哥上身。





撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()