鄭嘉穎扁晒嘴咁打開雀籠,放生啲雀,係咪咁唔捨得呀?
雀呀雀,保祐我再做視帝,偷食無人知呀!(設計對白)

媽咪姐

鄭嘉穎泰國放雀

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

媽咪姐呢排同大家一樣,晚晚食住飯、煮住消夜嚟追奧運!之不過,到時到候,點都要轉番台,《怒火街頭 2》唔 miss得嘅,追開有感情,梗要睇吓「 Law霸」同「王思苦」幾時終成眷屬㗎嘛。所以話呢,我哋呢啲師奶仔真係好鬼忙!反而「 Law霸」鄭嘉穎就疏乎嘞,依家人紅咗,可以揀劇拍,早前仲趁得閒,去咗泰國放雀㖭!


專人服侍
視帝拜神有泰國神婆服侍,幫佢攞雀,再教佢逆時針咁圍住四面佛行,每面放一隻。

就啱啱上個月之嘛, 07年開始信佛嘅佢,又一支公去曼谷拜四面佛。平時 chok慣嘅視帝,嗰日就攞住幾籠雀,同大班師奶街坊迫埋一齊。見佢一邊聽住身邊嗰位泰國人嘅指示,一邊雞手鴨腳咁放雀。 Well,呢個場面,經典呀!話說我哋平日買啲香呀祭品呀,一百蚊有找!但好似「 Law霸」呢種放雀祈福形式,就差唔多要使成千蚊,貴十倍㗎!而且要同啲工作人員夠熟先可以做。
咁單計視帝拍國內劇嘅片酬,由上年拍《步步驚心》大紅後,從 8萬一集跳到依家成 20萬,俾嗰區區一千蚊,真係濕濕碎啦。最緊要係四面佛繼續保祐,而佢自己就生生性性,唔好似吳卓羲、黃宗澤咁亂食搞出禍啫!




拜神騷肌
上年拍完《拳王》之後,鄭嘉穎都 keep住做吓 gym,見佢攞住啲花許願同跪住上香嗰陣,手臂差啲大過髀!




09年絕地一拜
3年前,鄭嘉穎俾佘詩曼狠飛,成日黑面得罪傳媒,又無望同「柴九」黎耀祥爭視帝,於是跟住老表王賢誌去泰國拜四面佛。嗰次鄭生仲俾咗幾百蚊請泰女跳許願舞,而呢兩年佢拍到啲好劇,人氣返晒嚟,難怪今次再落重本!不過都係嗰句,拜乜嘢神都好,做好自己最緊要。




上年翻生
上年,霉咗一輪嘅鄭嘉穎憑《怒火街頭》再做視帝。而喺國內清裝劇《步步驚心》扮八阿哥,又大受歡迎,忽然紅咗!你話,點可以唔去放雀祈福還神呢?



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()