又幾醒喎,衰仔!(設計對白)
唔係你估!(設計對白)

媽咪姐

李璨琛免費宣傳

2012年08月10日 ~~ 第889期 忽然1周

「 Law霸」嘅赤膊露肉得到師奶關注,不過男 fans都唔使失望嘅,有「潮男社工」李璨琛親身示範多款最新秋裝,好似有網友留意到,單單喺第一集佢總共換咗 4個造型,同女主角胡杏兒有得揮呀!

媽咪姐仲發現琛仔出動咗自家品牌 Subcrew嘅私伙衫,幫品牌做埋免費宣傳,而佢嘅經理人就話:「琛仔身形偏瘦,服裝間未必件件衫都啱佢着,我哋咪自己帶啲衫嚟夾下囉!」據聞琛仔今年 11月就同圈外女友結婚,睇佢做生意咁有頭腦,一定可以養到個老婆肥肥白白呀。




網民瘋迷《怒火 2》,連劇中成日播兩首 Adele嘅歌都留意到,監製陳維冠話:「 DJ劉倩怡推介咗幾首歌,而呢兩首歌嘅歌詞都好配合劇中人物角色,尤其〈 Someone Like U〉 fit晒鄭嘉穎同苟芸慧嘅一段情。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()