我想同金剛一齊做。﹙真實對白﹚

娛聞樂

高層下令踢走金剛糖妹 崔建邦《勁歌》翻生

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

先後經歷醉駕、無牌駕駛及涉打女友鄺敏慧等官非的崔建邦,形象插水,由金牌司儀降呢到做 9千蚊月薪的助導,但其高層緣向來不錯,今年 5月終獲放生,全面復出各大無綫騷當主持。
據知無綫新任綜藝科主管余詠珊昔日是陳志雲《飯局》戰友,余一聲令下,輕易令崔建邦重生。本來金剛、糖妹做得好哋哋嘅《勁歌金曲》鐵定於十月換血,雙雙被叮走,由崔建邦接掌番呢個昔日舊「地盤」。最慘是即將被 out的金剛仍懵然不知。

撈了近一年助導的崔建邦,幾乎所有打雜工作都做齊,曾自言想做導演的他,那一年邊學邊做,又唔敢遲到早退,努力最終得到回報。原來高層樂易玲及曾勵珍背後一直 𥄫實佢,早前樂小姐公開大讚崔是人才;珍姐更出埋力,安排崔建邦復出前負責劇集《愛•回家》助導工作。知情者透露:「珍姐好少當面讚人,有次崔建邦喺口撞到珍姐,珍姐竟然開口叫佢『俾心機做啦』,口人來人住,唔少人都聽到㗎!之後佢就做咗《愛•回家》助導喇!」


去年崔建邦是非纏身被逐出幕前,本來主持的《勁歌》即被飛。今年初金剛與糖妹以得意組合接棒做主持,口碑一直唔錯。


高層余詠珊:捧崔建邦做志偉接班人!(真實對白)

高層個個撐


助導工作做了接近一年,高層們見崔建邦未有犯錯,加上近期無綫正鬧人才荒。而特赦崔建邦的最大功臣,就是新上任掌管綜藝科的非戲劇製作總監余詠珊。余詠珊是陳志雲的緊密戰友,當年《志雲飯局》便是由余一手創作,但隨着陳總涉嫌貪污事件,《飯局》亦跟着冚旗,余才過檔有線,後來再因何麗全過檔 now而辭任 TVB綜藝科主管,余詠珊再度回巢補上。以余跟陳總的關係,一定幫佢睇實崔建邦。
自余詠珊回巢 TVB後,為增強綜藝科氣勢,她策劃「港姐」搞真人騷扮不和博出位,及「一人一票選港姐」,由觀眾投票選出三甲,搞到班港姐人心惶惶。余主理的《玩轉 3周 1/2》收視創新低更劣評如潮,個個在背後都叫佢「女魔頭」。
據知情者透露:「 Sandy(余之洋名)成日都有搞作,佢尤其對音樂節目好有興趣,所以一返工就做《翡翠歌星紅白鬥》,仲搵 Amigo(崔建邦)做『放監』第一個大騷司儀。佢人前人後都話 Amigo好有 talent(才華)!」事實上由余詠珊負責的今屆港姐,早已安排了崔建邦擔當所有外景、記招及決賽晚司儀。
《勁歌金曲》將於十月中進行換血大行動,崔建邦將會重返昔日「舊地盤」,而得意組合金剛與糖妹(黃山怡)卻因此冇得留低。


港姐司儀
余詠珊做策劃的今屆港姐,所有活動均由崔建邦任司儀。


主持總選
陳志雲離巢前依然照顧崔建邦,去年 11月安排仍是助導的崔,拍住志偉、草蜢等主持《勁歌》總選。

金剛:佢係叻仔


對於即將要執包袱走人,金剛仍懵然不知:「係咩?唔係啩!我唔知喎!(俾崔建邦做番,會唔會覺得有欠公平?)我同 Amigo好 friend㗎,邊個做都冇所謂啦,咁佢真係好聰明、好叻仔,況且公司有制度,我哋呢啲做細嘅控制唔到喎!只可以聽話囉!」
糖妹亦表示未收到通知:「未聽過,有得做梗係好啦,如果真係冇得做,都希望 TVB俾機會我做其他節目啦!」


其實金剛與崔建邦私交甚篤,去年兩人才結伴出席獎門人曾志偉的生日派對。


04年余詠珊回巢無綫,並與陳志雲開晒記招揚言「大展鴻圖」,《志雲飯局》更是余策劃的,兩人合作無間。


近月余詠珊策劃的綜藝節目《玩轉 3周 1/2》集齊全台藝員拍趣劇,但卻劣評如潮,收視激低,更因而被指「女魔頭」。

捧做志偉接班人


風趣搞笑的金剛,近年在無綫冒起得快,很多節目都有份,去年便夥小儀拍飲食節目《街坊廚神》,大獲好評。

余詠珊親證叮走兩人:「佢哋咁忙,出去發展吓啦!要換就換晒兩個,遲啲有機會再安排返嚟囉!至於 Amigo係一個人才,點解唔俾機會佢?你留意吓依家有幾多個有份量嘅司儀,男嘅搵來搵去都係志偉哥、叻哥,女嘅仲缺貨。但我唔可能永遠都用志偉,我覺得 Amigo有能力做到志偉做嘅嘢,搵佢做接班人最好不過。(因為崔建邦係你愛將?)個個都係我愛將,啲人話我女魔頭,多搞作,我冇乜所謂,搞作不嬲都係我嘅工作。」
被余詠珊厚愛,崔建邦卻不敢高攀:「唔敢唔敢。講真,好多謝 TVB冇遺棄我,俾機會我,我會爭氣盡力做足本份。(但你返嚟踢走咗金剛?)唔好咁講啦!我好希望同金剛一齊做,我覺得同佢會好有火花。」

網友半撐金剛


金剛雖然只做了數月《勁歌》主持,但已獲不少網友力撐,就算即將要執包袱,都無憾啦!





撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()