因為趕時間,朱玲玲已經裙拉褲甩,所以入錢落捐款箱時,都只係求其將張廿蚊紙塞入去就走人。

媽咪姐

朱玲玲捐 20元

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

媽咪姐遇到街頭籌款,多數都會慷慨解囊,始終天時暑熱,淨係義工份誠意都值得支持啦!朱玲玲身為「慧妍雅集」中堅分子,遇到呢啲,更係義不容辭啦。早前媽咪姐經過中環,咁啱遇到朱玲玲,又咁啱遇上街頭籌款。

不過睇朱玲玲個樣似乎好趕時間,但都停一停,然後好快手攞一張廿蚊紙出 嚟俾籌款姐姐。嗱,媽咪姐冇打少個零,真係 20大元!不過算啦,做善事都係隨心嘅啫,捐多捐少都冇所謂。


車一停低,司機即忙於為朱玲玲放落行李,呢位背心阿姐(右二)發現朱玲玲,亦把握機會近距離睇真啲最靚港姐。


可能張廿蚊紙太大嚿,頂住個捐款箱唔上唔落,要勞煩籌款姐姐幫手塞張廿蚊紙落去。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()