博出位

阿倫開口中

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

自從奧運揭幕,一班紅星藝人都捱眼 瞓追看。去到尾聲,剩下的熱門比賽項目不多,不過每個項目都有捧場客,有人揀項目睇,亦有人乜都殺。自稱「人肉奧運進程表」 嘅趙學而由頭追到尾,而阿倫就估中墨西哥對巴西會入兩球!




明星足球隊去昆山踢比賽。比賽前一晚( 11日),譚校長拉埋洪天明等波友睇倫奧男子足球決賽——巴西對墨西哥,校長對巴西開波 29秒就落後表示意外,巴西爆冷輸 1: 2。翌日,明星足球隊對昆山聯賽冠軍卻贏 4: 3。而洪天明睇波時許願翌日要入波,仲真係俾佢入咗兩球㖭!

余文樂撐美籃


熱愛籃球 嘅余文樂,自然有睇美國夢幻隊出戰男子籃球決賽,美國奪金後,阿樂急不及待在微博大讚美國隊。至於冇睇開 嘅趙學而,亦大讚場波好睇,反而伍姑娘就為 咗要同時睇男排決賽同男籃決賽而苦惱。







羅志祥 冧跳水靚女


10米跳台及雙人 10米跳台金牌得主陳若琳,奪金繞場時見到羅志祥,她刻意將冠軍花束拋俾小豬,而小豬亦 喺微博表示自己興奮到「身體發麻」。因為護膚品牌代言人的身份,小豬可以入奧運村,同吳敏霞及何姿頭貼頭影相,真係恨死隔籬呀!




徐若瑄都去咗倫敦睇奧運,仲揸咗橫額,力撐跳水的邱波同林躍。

趙學而絕冇走雞


趙學而係超級奧運迷,佢 嘅微博貼簡直就被奧運洗版,跳水、女排、籃球、平衡木乜都睇,去到最尾連藝術體操都撈埋。就算 miss咗睇 live,佢都會睇重播,仲自稱「人肉奧運進程表」。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()