啟程前,孫楊和劉子歌(左)、陳一冰(右二)及黃秋爽(左二)示範奧運會禮儀服。

動人館

孫楊 泳王吸金

2012年08月17日 ~~ 第890期 忽然1周

2004年雅典奧運會,當時 21歲 嘅劉翔獲得男子 110米欄金牌,為中國男子田徑創出零的突破。奧運會之後,廣告商蜂擁而至,直到 2008年北京奧運會前,劉翔已有 14個廣告 喺手,收入超過 1億人民幣。
2012年倫敦奧運會, 20歲 嘅孫楊以驚人紀錄獲得 400米自由泳及 1,500米自由泳個人金牌,加上 200米自由泳銀牌及 4× 200米接力銅牌。孫楊不僅成績驕人,外形也討好,為佢身價大大加分。據悉依家已經十幾個廣告等住同佢簽約,更有廣告商話孫楊商業價值潛力無限,係一棵新 嘅搖錢樹喎﹗

孫楊具有姚明同劉翔談吐幽默優點,但姚明已退役,而劉翔運動生涯亦走到運動中後期,加上撞欄跌倒,令一眾廣告商嘅目光均轉向孫楊。專家認為, 90後 嘅孫楊,黃金時期 啱 啱開始,商業價值超越劉翔。


現實好殘酷,昔日廣告年賺過億的劉翔,今屆脫腳失誤,身價即暴跌,廣告地位隨時被孫楊取替。


朴泰桓(右)同孫楊雖然賽前有牙骹戰,但兩人早喺廣州亞運會相識,老友嚟㖭。


衣錦回鄉日,孫楊喺北京機場名店買名錶獎勵自己,爸媽就喺旁邊俾意見。

明星氣質煞食


事實上, 喺奧運會之前,孫楊已經係服裝品牌「伊利」、運動品牌 361°及可口可樂 嘅代言人。而「伊利」 喺孫楊由倫敦返回北京當日,即傳出開價 7位數字跟孫楊續約,而 361°負責人亦宣布同孫楊簽長期合約,中國可樂公司更 喺孫楊獲得 400米自由泳金牌當天,罐面已換上孫的肖像。此外亦有十多家大企業實,搵佢做代言人。
難怪廣告商趨之若鶩,孫楊確係具備 咗「體育新貴」所有條件﹕被稱為「水中劉翔」 嘅孫楊,不單有 1.98米身高兼生得帥氣,最大優勢係擁有大批年青粉絲,呢 啲就係市場最大 嘅「客戶」。
名成利就的孫楊,曾因為囂張, EQ低惹來負面新聞。好似舊年上海世錦賽男子 200米接力賽後 嘅新聞發布會,因為記者目標集中隊友張琳度,孫楊唔耐煩,一聲唔出離開會場。事後佢俾記者圍插,話佢俾成名沖昏頭腦,唔識尊重人。事隔一年, 喺今屆倫奧上面 嘅孫楊「內功」已有所改善,態度大方而且說話謙和,完全係一個人見人愛 嘅大孩子。
孫楊成名,財富鋪天蓋地襲來,但只怕孫楊受唔住財富引誘,把心思放晒 喺搵錢方面,就如女子網球 嘅李娜咁,掛住拍廣告搵錢而失 咗球技。期待孫楊 喺下屆巴西奧運會再擦新世界紀錄 㗎。

廣告收益分配


喺中國,游泳同籃球、足球及乒乓球等職業化 嘅運動項目唔同,游泳同跳水一樣,比賽訓練費用都係國家負擔,所以在役運動員 嘅商業活動都要中心統一管理。以孫楊為例﹕若要進行商業活動,就必須得管理中心批准,而廣告收益亦由管理中心接收:孫楊本人分 1/3、管理中心分 1/3、剩下 嘅 1/3就作為大賽運動員獎勵。


孫楊得金後第一個廣告,就係 acer。


可口可樂已定下為孫楊拍攝新一輯廣告大計。

娛圈有緣


世界小姐張梓林似乎對奧運會金牌選手情有獨鍾,先係同劉翔有緋聞,咁嚟緊孫楊會唔會……?

孫楊不但成廣告商搶手貨,更成為娛樂商嘅獵物。睇嚟,喺未來幾年,孫楊真係「錢」景光明。




今年初一個時裝活動,孫楊同女星孫寧拖手出席。


早前孫楊同謀女郎周冬雨為雜誌拍攝寫真。一高一矮,相映成趣。

奧運情侶對對碰


人紅自不然多新聞,孫楊興高采烈衣錦回鄉之日,突然殺出一個嫩模女友。不過似乎冇乜人關心,事關人人都將佢同葉詩文拉埋,做一對真正 嘅「金童玉女」。
孫楊就話「葉詩文先得 16歲,仲好細,等五年之後再講。」態度曖昧。
雖然孫楊同葉詩文暫時冇料到,不過今次倫奧又的確有真正金牌情侶曝 咗光喎。


孫楊葉詩文 金童玉女
孫楊同葉詩文返抵杭州家鄉時,一馬當先嘅孫楊神采飛揚,隨後嘅葉詩文則怕醜到以花遮面。於是俾抵死傳媒笑佢哋似度完蜜月喎。


喺倫敦咁多日,早午晚幾餐,葉詩文都係孫楊嘅飯友。

張楠蕓蕾 混出姐弟戀


中國羽毛球員興姐弟戀?林丹及謝杏芳之後,又有一對「羽壇情侶」,就係今屆倫奧獲得羽毛球男女混雙金牌, 22歲嘅張楠同 26歲嘅趙蕓蕾。佢哋係 2010年開始組合,兩人感情發展迅速。





何姿秦凱 愛的抱抱


秦凱 3米板失金痛哭,何姿即趨前抱抱安慰,秦、何之戀曝光。事實上兩人戀情早喺舊年半公開,隊友間通晒天啦。





分手亦是朋友




曾經被譽為「乒壇金童玉女」嘅張繼科同劉詩雯,因壓力太大,卒之喺舊年分手。


吊環王子陳一冰同體操公主何雯麗亦係被睇好嘅一對,可惜亦喺 2011年 11月分手。雖然分手,不過依然係好朋友。

摘金有價


每個金牌運動員都會得到所屬家鄉政府或商業機構送出獎品作獎勵。
今屆倫奧第一金——女子十米氣步槍 嘅易斯玲,獲得一架價值人民幣 75萬 嘅豪華房車,還獲得一些商業機構送出獎金作獎勵。
葉詩文則獲得杭州地產商送贈位於杭州城西翡翠城一個價值 300萬、 1,500呎 嘅別墅,跟孫楊係隔籬鄰舍,以及獎金 50萬。其餘每個金牌運動員都可獲得 50萬獎金。

撰文:姜培綺

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()