娛聞樂

不和升級 阿姐兩度改期 黃淑儀劈炮唔宣傳

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

由汪明荃及黃淑儀孭飛的新劇《巴不得媽媽》下周一( 27日)晚首播。劇中兩位阿姐惡鬥連場,火藥味濃;私底下,她們 36年前合作《書劍恩仇錄》已結怨。
今次兩人再度碰頭,拍攝期間已因對白及髮型問題辣着火頭。無綫有見及此,順勢將兩人不和橋段擺上枱,拍成宣傳片,製造話題。本周三( 22日),身處加拿大的黃淑儀,本應返港幫手宣傳,但由於汪阿姐為遷就自己粵劇演出,勒令監製將宣傳期一改再改。新仇加舊恨,黃淑儀索性以「訂不到機票」為由,拒回港做宣傳,實行有你冇我。

承接劇集《巴不得爸爸》餘威,今年 4月,無綫開拍續集《巴不得媽媽》,主角黃淑儀( Gigi姐)有得留低,無綫更安排與她有積怨的汪阿姐做拍檔,擺明要她們鬥「戲」。曾於《書劍恩仇錄》被汪阿姐用劍刺傷眼角險些毀容的黃淑儀,早前在《巴》造型會上,卻自爆為了阿姐,推掉王維基城電的過檔邀請,表面上看似是刻意向汪阿姐示好,實情兩人卻面和心不和。

Gigi還以顏色


在《巴不得媽媽》宣傳片中,阿姐與 Gigi姐同場嗌交的場口,原來是分開上下晝拍,實行避得就避。

《巴不得媽媽》拍完不足 3個月,便安排在下周一( 27日)播放,眾演員亦開始預留檔期宣傳。根據以往慣例,無綫會於劇集首播前的周末安排活動,為劇集造勢。不過,汪阿姐在本月 25日至 30日為「沙頭角中元節嘉年華會」表演粵劇,事先講明在這段時間唔會現身做宣傳,私底下更致電監製潘嘉德,要求提早一至兩星期安排宣傳活動,遷就自己的綵排及演出時間。
不過,當監製通知所有演員後,阿姐又突然改變主意,表示只得 22日有期,其他日子一定唔會到,搞到監製和台前幕後嗌晒救命。最後監製敲定周三( 22日)在葵芳新都會廣場做首次宣傳活動,就晒阿姐。
正在加拿大休息的黃淑儀及後亦以「訂不到機票」為由,拒絕返港宣傳。知情人士說:「 Gigi姐都知道套劇會喺今個月底播出,一直話會飛返嚟,不過當佢知道宣傳日期要個個就阿姐,拍劇嗰陣又同佢炒過大鑊,谷鬼氣索性唔返嚟。講真,依家啲學生仲放緊暑假,基本上大把機位,點會 book唔到吖。大家都明嘅,無理由叫佢咁頻撲返嚟宣傳,陣間改期又搞到佢。」

公事繁忙


新劇《巴不得媽媽》即將播出,由於汪明荃要專心排練粵劇,故要求其他演員遷就她的檔期宣傳。黃淑儀知道後,決不賣帳給對方,索性不回香港宣傳。





分開拍宣傳片


兩個阿姐輩拍劇時已經火星撞地球,原來拍完戲一樣勢成水火。上個月,劇組原定安排二人拍攝宣傳片,阿姐卻講到明要同黃淑儀分開拍攝。有工作人員透露:「原本個 trailer(預告片)係講阿姐同 Gigi姐鬧交,不過阿姐聽完個古仔後,就話:『不如分開拍啦,後期剪片 key番一齊都一樣啫,費事一個等一個咁嘥時間。』而 Gigi姐對呢個提議亦冇異議。」最終兩人雖然同一日拍宣傳片,但實則分開上下午拍攝,根本沒有一刻碰面機會。
就黃淑儀唔返港宣傳《巴不得媽媽》,周三( 22日),記者在宣傳活動中訪問汪阿姐,她竟以唔舒服為由,透過助手推卻做訪問,之後更由後台通道離開現場。其實她與黃淑儀的恩怨已過了 36年,都係時候放低啦。

精神奕奕




阿姐在宣傳《巴》劇時,表現投入,其間更落力和拍檔鍾景輝玩遊戲。

獨欠 Gigi姐




本周三( 22日)《巴不得媽媽》在葵芳新都會廣場做宣傳,全體演員均有出席,獨欠 Gigi姐。今次活動為遷就汪阿姐,罕有提早在周三舉行。

監製為難




汪明荃與黃淑儀面和心不和,曾為簡單一句對白搞到面紅耳赤。拍攝後期,兩位阿姐想改對白,就各自搵監製傾,免再起爭拗。

稱病拒回應




活動完畢,阿姐先後做過電視台和報章記者訪問,之後本刊記者道明問題後,阿姐突然走入休息室,並透過助手表示唔舒服,婉拒回應。

做和事老




演員之一的羅仲謙,對於新劇要遷就阿姐而提早宣傳,表示不知情,「我第一次收通知就係今日呢個日子。( Gigi姐嚟唔到會唔會覺得唔人齊?)冇所謂,點都要就大家時間啦,我都有機會去唔到宣傳!」

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()