孖住放工
手攞一疊劇本,挽住萬八蚊 Celine手袋嘅郭少芸,同羅天宇喺電視城嗰陣刻意保持距離。

媽咪姐

郭少芸睇中羅天宇

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

42歲嘅郭少芸自認係盛女,仲話:「單身咗好多年,真係慣晒!」慣還慣,但有時都要適可而止搵番件猛男做觀音兵調劑吓。呢期佢就睇中細自己 18年,同「高登女神」苟芸慧「掟煲唔掟蓋」嘅 80後港男冠軍羅天宇嘞。

早前媽咪姐喺電視城撞到郭少芸拍住《愛•回家》嘅羅天宇齊齊上停車場攞車。揸住架白色寶馬嘅羅天宇認真有風度,由電視城出車去到將軍澳中心就放低郭少芸。咁家住港島東區嘅郭,就惟有再搵的士駁腳。雖然同港男短短十分鐘車程,但睇吓郭少芸落車嗰副冧樣,就知呢位有家底又有肌嘅後生仔的確有辦法!難怪 29歲嘅苟姑娘都同佢分極分唔開,明明話分手,轉頭又返佢屋企做「新抱仔」啦。




同車冧爆
坐完順風車,郭少芸落車嗰陣表情風騷,有回春感覺。


早幾日,郭少芸同羅天宇齊齊出席《愛•回家》活動,全程企埋一齊不特止,後者俾吳家樂整蠱仲即刻匿喺「姐姐」後面,媽咪姐不嬲都話盛女有 market㗎啦!


無論拍劇定做宣傳活動,羅天宇都用呢部 40萬寶馬 Z4跑車代步,郭少芸梗係一坐即冧。


大家都叫阿芸,你有冇我咁有「食」力先?(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()