咁易走出我手指罅咩!(設計對白)

媽咪姐

鄧麗欣代「夫」出頭

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

最近忽然有雜誌報道話方力申同鄧麗欣( Stephy)呢一 pair其實結咗婚,但又離咗婚!咦,咁咪係鄭中基同阿 Sa嘅翻版?唔係又咁不幸吓話?

睇真啲個報道,消息原來係亞視台某爆料節目傳出。而喺報道出街幾個鐘後, Stephy就神速喺微博話「無聊報道十年如一」,又話自己充滿正能量,多謝關心!從字裏行間睇嚟, Stephy同方力申通晒消息先發布呢篇「澄清 啓事」,仲要 post喺女方嘅微博上,一睇就知呢段關係邊個話事啦!而男主角呢,就笑住話如果結婚一定擺酒,因為 friend多賺硬呀!咁其實方力申今年 32歲,鄧麗欣都 28歲,結婚生仔亦係時候,諗諗佢啦!


近年方力申同鄧麗欣傳咗多年嘅地下情開始浮出水面,仲不時以情侶檔出騷拍劇搵錢。所以「婚變」消息一出, Stephy即刻喺微博否認,梗係啦,斷財路喎!


方力申喺微博話自己啱啱去完四川認養咗隻大熊貓,仲取名「方方」。但啲是非嘢,就交晒俾 Stephy澄清。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()