小特搜

男車搜

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

車除咗可以代步之外,仲可以從款式及內櫳裝飾睇出車主嘅性格。梁烈唯揸嘅福士 GTI棍波車,斯文中帶跑味,「斬尾車」易操控又夠靈活。媽咪姐再打開車門一睇,嘩!有公仔又有枕頭, feel到架車有女主人喎!

唯唯福士 GTI


易手車價: 16萬( 10年買入)
出廠年份: 2006年
引擎: 1,984c.c.馬力: 200匹


灰黑色車櫳襟污糟,但係唯唯成塊餅放喺 seat位度隨時惹蟻,整污糟張 racing櫈就唔好啦,三千幾蚊一張㗎喎!
「呢個高達公仔喺油站換,原本有個香薰喺裏面,不過用晒就當係裝飾。」


愛心枕頭
唯唯特意要求記者影佢呢個枕頭,「我平時喺車度休息靠晒佢,枕住佢我瞓得好舒服。」唔使講又係女友送啦!


女友跟車
記者問唯唯個公仔係咪女友 Tina(右圖)送,佢即答:「呢個公仔直頭係 Tina,每次有女仔上我車,我都會介紹『 Tina』俾佢哋認識,少好多麻煩呀!」




唯唯話工作少不免會遇到一啲唔開心嘅事情,每次佢都會打開女友親手製造送俾佢嘅「鼓勵字」。


車內櫃桶放咗本簿仔,唯唯會將自己演嘅角色資料詳細寫喺入面,方便隨時拎出嚟溫習。


一車衫帽
唯唯:「件衫係私伙戲服,上次拍完嗰場戲未拎返屋企。」


唯唯:「我以前超鍾意戴帽,車尾點都放十頂八頂隨時替換,不過依家呢個短髮 look好少戴帽,啲帽當係裝飾品。」

心得


揸棍波車比較安全,一鬆油門架車自然會拖慢,遇到有緊急事故要煞掣又可以拖波,自動波就做唔到!

Bob日產 Fairlady Z


易手車價: 13萬(今年 4月買入)
出廠年份: 2003年
引擎: 3,498c.c.馬力: 280匹
阿 Bob架粉紅色日產 Fairlady超搶眼,兩座位「趕絕外母型」跑車已經夠型,車牌仲用自己個名「 XBOBX」,使唔使咁誇呀?


阿 Bob話三年前喺運輸署以七千元投得呢個車牌,「唔算多人爭,所以唔係好貴,如果『 BOBBY』我諗貴啲!」




自家貼水晶
Bob好滿意上手車主嘅裝飾,自己只略略喺倒後鏡同軚盤套黐上水晶點綴,即時貴氣不少。


Bob話上手車主都係愛車之人,「 19吋呔鈴配 45薄呔,入彎穩定,加埋日本牌子嘅硬避震,感覺好實淨。」


Bob:「跑車車尾箱放得好少嘢,不過我仲有架七人家庭車,用嚟車屋企人㗎。」

心得


我揀車最着重外形,要有型有款嘅,性能反而係次要。不過我亦要求行車時車櫳要好寧靜,一啲雜聲都唔可以有。我鍾意揸自動波車,因為我懶唔想轉波。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()