博出位

群星中伏 中基頸梗 學而入廠

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

娛樂圈定律,愈忙愈紅,愈紅就愈忙!無論你係一線、二線定三線,大家都寄望日日有工開。不過近排有班明星搏得滯,捱得多,捱到病鬼咗。鄭中基搏命拍戲搵奶粉錢,搞到整親條頸,要睇急症戴頸箍;趙學而由探病變咗病人,仲入埋廠……。錢長搵長有,命仔就得一條咋,保重保重啦!

鄭中基梗頸四


鄭中基做咗爸爸之後比以前更加搏命搵奶粉錢,早排佢喺橫店拍《四大名捕》狂吊威吔搞到「 chok」親頸,慘變梗頸四。雖然佢主演嘅《低俗喜劇》收成千七萬,不過鍾意食「牛歡喜」嘅佢,戴住頸箍自嘲係龜仔,想去謝票都唔得喇!

趙學而探病變入廠




有老公養嘅趙學而,不甘變師奶,近日佢參與拍攝王維基新劇《第二人生》,日捱夜捱,仲拍到入埋廠,心痛死建築師老公仔啦!

曾華倩旅行捱病




人哋返工捱到病,但曾華倩因為去咗歐遊而玩到病,喺彼邦要睇醫生兼食藥,你話係咪另類晒命?

江美儀狗仔都冇心機




啱啱埋位拍《衝上雲霄 2》嘅江美儀認真唔好彩,第一日開工就重感冒搞到失埋聲,仲點開工呀?佢隻可愛寶貝狗「 Teddy」見主子唔舒服,自己都表現出一臉憔悴,果然夠同心吓!

鄭欣宜谷到爛嘴




剛完成舞台劇《一屋寶貝》嘅欣宜,密密做谷出病,先係感冒,病毒再蔓延到個口,搞到成口飛滋!病況相比其他明星,小兒科啦!  

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()