插圖: Wendy

揞名爆

「米兒」粗口最「強」

2012年08月24日 ~~ 第891期 忽然1周

人不可貌相,真係一句至理名言!尤其喺娛樂圈,隨手都搵到大把例子,今次就講吓「米兒」。話說佢平日喺公仔箱做斯斯文文嘅角色多,就算扮惡女,都係有教養、智慧型嘅!不過佢真人係點呢?

就咁嘅,話說某日有二五去一間中價餐廳食飯,食客多數係啲中產人士,大家都係輕輕鬆鬆講吓股票傾吓仔女咁。點知二五忽然聽到後面枱有幾個人坐低,仲傳嚟連綿不絕嘅女聲粗口,其頻密程度係每講十個字,當中可以有六、七個字係「助語詞」,人體器官「橫飛」,「豪邁」程度仲勁過碼頭咕喱!二五忍唔住,回頭一望,發現爆粗人竟然係平日走氣質中女路線嘅「米兒」!而呢位做勻兩間電視台嘅女星,完全無理其他食客嘅奇異目光,繼續開懷爆粗兼開餐。
又係嘅,人哋趁住大婆台人才荒,多咗唔少劇拍,仲做到「女二號」㗎嘞,使乜驚吖?佢依家仲揀 job揀訪問嚟做,再搵助手擋駕或孭鑊,覺得自己「貴」咗㖭!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()