港姐共用唇膏齊爆瘡 

陳潔玲生了唇瘡,令她甚煩惱。 

瘦了的朱千雪笑言自信返埋嚟。

2012香港小姐後日在將軍澳電視廣播城舉行,昨日十位候選佳麗在銅鑼灣出席記者會,當晚擔任表演嘉賓的魔術師 Cyril都有出席。身為司儀的崔建邦早前與陳潔玲傳緋聞,昨日兩人例牌否認之餘,男方更拒絕合照。見陳潔玲生了唇瘡,她坦言因眾佳麗共用公司的唇膏,更指曾明俐同樣生唇瘡,故公司已立令佳麗用回自己的化妝品。
朱千雪的身形改變就最大,足足減了12磅,她說:「瘦咗之後信心都返咗嚟,着衫都靚咗,如果瘦咗都唔覺得自己靚咗就好失敗。」她直言三圍都有縮水,但未有真正量度,幸好沒需要更換內衣褲。
採訪:王崇穎
攝影:黃文偉

港姐爆唇瘡病毒陳潔玲曾明俐中招

將於周日晚假將軍澳電視城舉行的《2012香港小姐競選決賽》,準港姐陳潔玲昨出席記者會時下唇爆唇瘡,她懷疑是公司的化妝品不潔,加上唇彩是佳麗共用的,容易造成交叉感染,另一佳麗曾明俐早前也中招生瘡。



曾明俐(左)唇瘡已愈,輪到陳潔玲爆唇瘡,在下唇位置有礙觀瞻。

十位準港姐昨日與表演嘉賓著名魔術師Cyril Takayama出席記者會,現場所見以瘦身十二磅的朱千雪狀態最勇,有力挑戰三甲;熱門湯洛雯則現疲態跌Watt出現大眼袋;陳潔玲則生了唇瘡,實在有礙觀瞻。

對崔建邦冇feel

陳潔玲受訪時大爆公司化妝品不潔,她說:「可能係啲化妝品唔乾淨,因為唇彩係大家share用,加上呢排唔夠瞓抵抗力差,曾明俐都生唇瘡,所以公司之後都要求我哋用番自己嘅唇膏。」曾明俐則指唇瘡已經痊愈,她透露在外地的男友不會親臨現場打氣,但會不斷透過電話為她打氣。


朱千雪瘦身後信心大增。

張名雅(左)與張鈞美決戰在即,談笑用兵。

湯洛雯(右起)、林泳淘與魔術師Cyril Takayama好好傾。

此外,陳潔玲近期與崔建邦傳緋聞,她則斷言與崔建邦沒有feel,陳潔玲說:「佢對個個女仔都好好,會提點我哋注意懶音,佢係出色嘅司儀,但唔係我嘅對象。」崔建邦則謂:「唔係事實唔回應,簡直係天方夜譚。」崔建邦又讚朱千雪和岑杏賢口才大有進步。

朱千雪絕食瘦身

愈瘦愈靚的朱千雪笑謂決賽前會「絕食」修身,性格坦率的她說:「瘦身後信心當然增加咗,自己都覺得靚咗。」問到瘦身後上圍可有縮水?她說:「尺碼自己就冇度,應該都有少少,但又唔使話換晒啲內衣。」相反湯洛雯則因是熱門人馬而感到壓力,她說:「自己覺得狀態麻麻,呢排平均瞓六個鐘,眼袋好大。」問到湯洛雯可因共用化妝品生唇瘡?她說:「我又冇,可能係唔夠瞓抵抗力差。」

港姐大起底

爆料熱線:3600 1022

爆料傳真:3600 1000

爆料email: entertainment@opg.com.hk

採訪:影視組

單純疱疹隨時復發

家庭醫生關嘉美表示患上唇瘡,醫學上名稱為「單純疱疹」,會經病毒、口水和眼淚傳染入侵破損傷口或皮膚,她說:「如果生過一次嘅話,就會成為一世帶病毒者。當有感冒、壓力大、唔夠瞓嘅時候,就會有機會復發。如果共用化妝品嘅話,有機會感染唇瘡,仲會有紅眼症、暗瘡同埋眼瘡等等病症。」問到會否因共用化妝品感染愛滋病?她說:「好少機會感染到嘅。」



關嘉美

師姐撐夠晒衞生

候選港姐陳潔玲爆唇瘡,她懷疑是大會提供的共用化妝品不潔,令人質疑共用化妝品是否合衞生?三位前港姐陳庭欣、張秀文和王君馨卻表示參選時的化妝品符合衞生。



陳庭欣(左)、張秀文(右)

陳庭欣:參選時咁多佳麗,share化妝品就一定會,其實化妝師化完一個妝都會清潔啲工具,可能佢皮膚易敏感,咁就要自備粉底,同埋自己塗唇膏。

張秀文:可能係決賽前綵排辛苦,免疫力差咗容易細菌感染,大會化妝衞生做得好好。可能係唔夠瞓啫,我哋嗰屆冇呢啲事發生。

王君馨:咁多佳麗化妝品一定係共用,公司化妝品衞生OK嘅,不過,如果你係敏感皮膚,就要自備化妝用品。

 港姐連環染疱疹

港姐爆發疱疹恐慌!大熱佳麗陳潔玲與曾明俐疑因共用唇彩而雙雙「爛嘴」生唇瘡,趕不及痊愈的陳潔玲,後日極有可能「爛住嘴」與另一大熱門湯洛雯爭冠軍,認真輸蝕!

應屆《香港小姐競選決賽》將於後日舉行,10位候選佳麗昨日身穿便服出席記者會,一直被視為大熱的「瘡版陳妍希」陳潔玲竟於賽前「爛嘴」,下唇驚現疱疹徵狀!她踢爆無綫化妝品不乾淨所致:「最近忙綵排,加上唔夠瞓,所以抵抗力變差,可能因為啲化妝品唔乾淨,又要同其他佳麗Share,所以先搞成咁!曾明俐都有生唇瘡!公司之後落Order,要用番自己嘅唇彩!」其實歷屆港姐向來習慣共用化妝品,惟今年爆發交叉感染,造成疱疹恐慌!陳潔玲無奈要以一張「爛嘴」力撼同是大熱的湯洛雯及張名雅的「靚嘴」,確是輸蝕!

至於被爆生唇瘡的曾明俐昨日回復「靚嘴」,她說:「好番晒啦!之前喺錄影廠冷氣好凍,所以有啲『爆坼』啫!(狀態如何?)有信心,但都有啲緊張!(比賽當日男友到場?)男朋友唔會由外國返嚟,但每日都有講電話,佢好支持我!(送禮物畀你?)冇諗到咁長遠,最緊要有心,總之平常心啦!一步一步嚟,唔想畀自己太大壓力!」她在早前舉行的淘汰賽中表現不俗,成為大熱之一,問到會否視成功收身的朱千雪為重大威脅,她說:「唔會咁諗,每位佳麗都有佢哋嘅特質,邊個攞冠軍都有佢嘅原因!」

崔建邦拒合照

雖然陳潔玲被疱疹搞到花容「失色」,卻無損桃花運,有指崔建邦向她展開追求攻勢!問到崔建邦是否照顧有加,她即「落閘」指對方並非她那杯茶:「佢對個個都好好,有啲佳麗喺外國返嚟,佢都會教佢哋唔好講懶音!(對佢有Feel?)冇Feel!佢係個出色嘅主持,但唔係我鍾意嘅類型!」而擔任司儀的崔建邦亦指緋聞是「天方夜譚」,並耍手擰頭拒絕與陳潔玲合照。問到睇好哪位佳麗,他以一貫官腔表示「個個都好」,只說:「朱千雪、岑杏賢同李渼琦嘅口才都進步咗好多!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組

「爛嘴孖妹」陳潔玲與曾明俐交叉感染疱疹,同病相憐!

一直被視為大熱門的陳潔玲,賽前疑被曾明俐「帶挈」突然「爛嘴」,勝算大打折扣!

曾明俐

(左起)陳潔玲、張名雅、張鈞美、朱千雪、林泳淘、李渼琦、岑杏賢、湯洛雯、曾明俐、黃心穎

再受重用的崔建邦(左),有陳百祥傍實格外淡定。

單純疱疹口水傳染

家庭醫生關嘉美指出,唇瘡在醫學上的名稱是「單純疱疹」,會經病毒、口水及眼淚傳染,入侵破損皮膚或傷口:「如果共用化妝品,有機會引致唇瘡,仲可能有紅眼症、暗瘡同眼瘡!」她表示曾生唇瘡的人會因感冒、壓力大、睡眠不足而舊病復發,但共用化妝品極少機會傳染愛滋病。

關嘉美

朱千雪絕食搶后冠

參賽至今共踢走12磅的朱千雪狀態大勇,有力問鼎三甲!她笑言決賽前會「絕食」,並說:「瘦身後信心增加咗,自己都覺得靚咗!」問到上圍有否縮水,她說:「應該都有少少,但唔使換過晒啲內衣。」

由121磅減至109磅的朱千雪,比初期的「凸肚」Look索了不少。

 

湯洛雯捱出大眼袋

大熱佳麗湯洛雯昨日驚現大眼袋,她坦言壓力大:「狀態麻麻,呢排平均瞓6個鐘!」問到有否因共用化妝品而生唇瘡,她說:「冇,可能大家唔夠瞓抵抗力差,應該好快好。」其父湯鎮宗因工作關係未能親臨決賽支持,但不時傳短訊為她打氣。

湯洛雯

 

魔術師Cyril保密演出

今年是港姐40周年,無綫為隆重其事,首度在將軍澳電視城動用3個錄影廠直播節目,並將一廠設計成360度大型舞台,讓佳麗穿上著名設計師鄭兆良的晚裝登場。除邀得魔術大師Cyril Takayama表演大型魔術外,無綫還動員大批小生及花旦考佳麗口才,包括林峯、胡杏兒、黎耀祥及陳茵媺等,而Cyril昨日亦有出席記者會,但卻大賣關子,拒透露表演詳情。

Cyril 的大型魔術表演是應屆港姐的一大亮點。

 

師姐教路自備化妝品

陳潔玲疑因共用大會的化妝品而與日前爆唇瘡的曾明俐交叉感染,師姐陳庭欣、張秀文及王君馨卻力撐共用化妝品不存在衞生問題,2010年港姐冠軍陳庭欣說:「Share化妝品一定會,可能佢皮膚易敏感,咁就要自備粉底同埋自己塗唇膏。」同屆亞軍張秀文則認為佳麗忙於綵排致體力透支,影響免疫力才會「中招」:「大會化妝品衞生做得好好,經常清潔,可能佢唔夠瞓啫!」而2007年港姐亞軍王君馨亦指公司的化妝品衞生OK:「如果係敏感皮膚就要自備化妝品,化妝師好歡迎!」

陳庭欣(右)與王君馨寄語皮膚敏感的佳麗自備化妝品。(資料圖片)

 

效法港姐玩真人騷韓燕沙灘招募睇Body

與港姐同樣以「真人騷」方式玩殘佳麗的亞洲小姐將於年底舉行,亞姐馮雪冰、姚嘉雯及韓燕等,昨日聯同亞洲先生林睿等到淺水灣為亞姐及亞生進行招募。多位亞洲先生甫到場即脫去上衣,令姚嘉雯一臉尷尬,而韓燕則認為男生不應有大肚腩:「但胸肌太大又好恐怖,今日係嚟做『身體檢查』!」至於與名媛薛芷倫傳緋聞的林睿則再度澄清:「大家係好朋友,佢當年係評委,喺公眾場合見到面好正常。(發展中?)搞錯晒!」

韓燕(左)到沙灘宣傳亞洲小姐,非常落力。

韓燕

林紫君落力游說猛男參加亞洲先生。


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()