銅鑼灣 素顏馬詩慧 特訓細仔搭叮叮


今日我至慳
身為名模嘅馬詩慧好識慳家,唔止妝都唔化,就連囝囝都係坐電車出入,自己仲唔上車,慳埋自己份車錢㖭。


前日下午4點幾喺銅鑼灣忽然見到兩個一大一細黑影閃過,睇真啲原來係王敏德老婆馬詩慧拖住細仔喺度跑,睇真啲原來佢哋追緊一架往筲箕灣方向嘅電車,以電車嘅速度兩母子足以應付。馬詩慧送咗囝囝上車之後,就自己一個人行街,呢種培養細路獨立嘅精神,的確值得好多父母借鏡,咪搞到讀大學都仲要陪仔女開學。



乖仔上車 

電眼掃射 

巴士薯嘜 陳嘉桓變身

同日喺銅鑼灣世貿中心入面就見到陳嘉桓同兩個男 fans喺度傾偈,陳嘉桓仲收咗佢哋送嘅禮物。冇耐又見到另外兩男兩女嚟到會合,跟住就行咗去南記粉麪店食嘢。一班人喺店裏面一邊食一邊傾偈,仲傾到嘻哈大笑,期間陳嘉桓仲忍唔住拆禮物,見到佢好雀躍,睇嚟 fans啲禮物都好啱佢心意。餐下午茶足足食咗成粒鐘先見佢哋離開,班 fans一散水嘉桓就戴番副近視眼鏡變番鄰家女孩,一個人行咗去就近嘅巴士站上咗架去天水圍嘅巴士。
採訪、攝影:梁繼光

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()